ОТКРИЛА СВОЈЕ ТАЈНЕ: Ево уз које трикове ова јутјуберка зарађује више НОВЦА (ВИДЕО)
Ово може бити корисно...
Једноставна промена може да вам донесе много више новца од Јутјуб видеа. Искусна јутјуберка је објаснила како да то постигнете...
Све је већи број влогера који преко свог канала на YouTube-u зарађују озбиљне своте новца од само једног објављеног снимка. Једна од њих, Шелби Чурч, која има 1,4 милиона пратилаца, у 2019. години је зарадила дупло више новца применивши један трик.
Сада је одлучила да га подели са свима који би да желели да профитирају од ове популарне платформе, пише Business Инсидер.
Наиме, Шелби је, након што је разменила искуства са пријатељима који су такође јутјубери, схватила да треба да уради само једну ствар како би удвостручила зараду по снимку.
И ОНИ СУ СЕ СПРЕМИЛИ: ВатсАп има "дарк моде" и ево како да га укључите
НЕВЕРОВАТАН ПОДВИГ: Ова камера може да фотографије провидне објекте
ШТА ТРЕБА ЗНАТИ: Ево зашто од верног фана треба постати веран играч
Тако је средином 2019. одлучила да продужи своје снимке, тако да трају дуже од 10 минута, због чега је њен приход од Google-ovih реклама дуплиран.
Наиме, YouTube дозвољава својим корисницима са 1.000 претплатника и 4.000 објављених сати да уновче своје канале помоћу Google реклама. Колико новца ће зарадити на тај начин, зависи од тога колико дуго се гледалац задржава на снимку, од дужине снимка, врсте снимка и демографских одлика гледалаца.
Једна од уобичајених техника коју јутјубери користе да би зарадили више новца је прављење дужих снимака који ће садржати више реклама.
Зашто ово функционише?
Видео који је дужи од 10 минута има разноврсне опције за рекламе, па тако може да се изабере да ли ће оне бити пуштене на почетку снимка, неколико пута у току снимка или на крају.
У 2018. години Шелбини снимци били су краћи до 10 минута, па је током њих могла да се пусти само једна реклама. Када је средином 2019. продужила снимке, за тај период године је зарадила дупло више него претходне.
За снимке дуже од 10 минута добила је 5 долара за 1.000 прегледа, а за оне краће само 2 за 1.000 прегледа.
Шелбини снимци сада трају између 10 и 12 минута, а она најчешће бира опцију да се једна реклама пусти пре почетка снимка и две током његовог трајања, у размаку од три до четири минута.
И други јутјубери, као што су Кевин Дејвид (838.000 пратилаца) и Марина Могилко (1,7 милиона пратилаца), признали су да користе исту стратегију.