ПОСЛЕ СКАНДАЛА: Фејсбук уводи нова правила - више неће моћи да вас прати на овај начин
Промене!
У покушају да покаже да искрено жали због цурења података, Марк Закерберг је почео да уводи нова правила како се не би поновио недавни скандал када су процурели подаци 50 милиона корисника и искоришћени за манипулацију током председничких избора у САД 2016. године.
Директора Епла питали шта би радио да је данас на челу Фејсбука: Објаснио суштину у једној реченици
Фејсбук више неће дозвољавати таргетирање огласа на основу података трећих страна. Ово ипак неће спречити оглашиваче да користе податке самог Фејсбука како би одређеним људима приказивали специфичне огласе скројене на основу њихових навика.
Друштвена мрежа гаси свој Партнер Цатегориес програм, који Фејсбук описује као начин да се људи таргетирају на основу офлајн понашања ван Фејсбука.
Другим речима, треће стране више неће моћи да знају да ли имате дом, купујете ауто или сте лојални купац одређеног бренда.