Предвиђа се раст на тржиту е-тротинета након пандемије
Занимљиво...
Пандемија коронавируса узрокује економски пад у бројним индустријама. Да ли ће и када да се опораве остаје да се види, али нова истраживања показују да би се тржиште е-тротинета могло опоравити након укидања мера изолације.
Према новим подацима компаније за анализу тржишта Берг Insight, глобално тржиште е-тротинета доживеће привремени пад у 2020. години, али током наредне четири године очекује се велики пораст броја употребе тротинета за изнајмљивање.
ДА ЛИ ЋЕ СЕ ЕЛЕКТРИЧНИ ТРОТИНЕТИ СКЛОНИТИ СА БЕОГРАДСКИХ ТРОТОАРА? Ово су ТРИ опције за решавање овог проблема
ЕЛЕКТРИЧНИ ТРОТИНЕТИ КОРИСНИ, АЛИ И ОПАСНИ: Европски градови уводе строже законе за њих
ПОСТАЛИ СУ ПРАВИ ХИТ, АЛИ ИМАЈУ СВОЈЕ ЛОШЕ СТРАНЕ: Електрични тротинети опасни по климу! (ВИДЕО)
До 2019. године широм света је било у функцији 774.000 тротинета за изнајмљивање. До 2024. године Берг Insight очекује да ће бити оперативно 4,6 милиона е-тротинета за изнајмљивање, при чему ће 482.000 бити возила са седиштима. Тротинети на којима се стоји као што су Dott, Лиме и Бирд модели доминираће тржиштем, преноси Цитиес Today.
Добре вести на дуг рок
Индустрија е-тротинета није баш била у завидном положају у последње време. Као резултат мера изолације због коронавируса, изазван је пад корисника, а многе компаније су паузирале своје услуге или отпустиле раднике. Прошлог месеца Лиме и Бирд су повукли своје тротинете са улица у градовима широм САД-а и Европе јер се уређаји нису користили. Према писању сајта The Верге, компанија која производи е-тротинете Бирд отпустила је више од 400 својих запослених, прилично несавесно, преко серије Зоом позива. Краткорочно има пуно лоших вести, али као што Берг Insights предлаже, дугорочни изгледи и даље се чине добро.
Раније ове године, Њујорк је донео дуго очекиван закон којим се легализовала употреба е-тротинета и е-бицикала у држави. Влада Велике Британије такође предузима кораке ка остварењу сличног циља. Прошлог месеца су предузели корак даље ка покретању консултација и пробе производа у стварном свету то јест е-тротинета и технологије аутономне вожње у неким деловима земље. Испитивања ће служити за информисање о томе како земља регулише технологију на националном нивоу.
Биће то тежак пут наредних месеци за компаније, али дугорочни изгледи и даље су обећавајући.