ПРОПАЛИ СУ, АЛИ НЕ ОДУСТАЈУ: Yahoo Mail наставља да скенира мејлове и продаје податке корисника
Није у реду.
Иако је велики број популарних имејл сервиса имало обичај да скенира корисничке мејлове како би се за оглашиваче обезбедили релевантни подаци, доста њих је прекинуло са овом праксом.
Међутим, изгледа да то није случај и са Yahoo Mailom. Нови извештај тврди да Yahoo Mail наставља да скенира мејлове како би продавао податке оглашивачима.
Извештаји сугеришу да је Oath, компанија која је сада власник Yahoo Maila, у преговорима са оглашивачима у вези са новим сервисом који ће скенирати преко 200 милиона Yahoo Mail инбоксова, како би обезбедили податке о корисницима.
Oath је потврдио да Yahoo Mail заиста скенира mailove, али је истакао и да само промотивни mailovi, који се обично шаљу од малопродаја, бивају скенирани.
Алгоритми који се користе за скенирање тих mailova и колачића се пласирају како би корисницима у будућности приказивали сличне рекламе.
Систем скенирања игнорише личне mail поруке, а све информације које персонално идентификују корисника су скривене од података који се дају оглашивачима.
Такође, корисницима се даје и могућност да искључе опцију скенирања. Ово се може учинити тако што се оде у Ад Интерест Манагер у Yahoo Mailu и изабере релевантна опција. Ова страница се налази у Settings менију.