Три сјајна начина да се поспеши МАРКЕТИНГ помоћу прича на Инстаграму!
Многи обилато користе ове могућности.
Један од најнеухватљивијих феномена на друштвеним мрежама у прошлој години биле су популарне приче на Инстаграму. Статистика показује да их дневно погледа чак 100 милиона активних корисника, што полако у сенку баца доскоро неприкосновени Снапчат. За оне који још не знају шта су то приче на Инстаграму, реч је о опцији која је слична оној коју има Снапчат. Корисници са својим пратиоцима деле слике или снимке који се бришу након 24 сата и после тога, као да их није ни било.
Али да ли знате зашто је ова опција посебно важна познатим брендовима да дођу до боље препознатљивости и већег профита?
Промовисање специјалних понуда. Велики број компанија широм света организује посебне акције, промоције и понуде које не трају предуго. Многи имају снижења која трају тек по неколико сати, а такве понуде им нису од великог значаја за промоцију на друштвеним мрежама, јер брзо прођу. За овакве прилике су приче на Инстаграму одличан избор. Примарк, један од најпопуларнијих робних ланаца из Ирске, у својим причама на Инстаграму свакодневно објављује који су производи код њих тога дана на акцији. Такође, многи од угледних брендова користе причу на Инстаграму као купон за попуст. Да, добро сте прочитали. Ево како то функционише: Дођете у продавницу, покажете причу на Инстаграму и добијете обрачунато снижење на каси. Признаћете да тактика није лоша.
Показивање креативног процеса. При куповини готовог производа ретко када се запитате како је он настао, у којим условима, од чега се све састоји. Углавном вам је битно да изгледа задовољавајуће и има практичну примену, зар не? Најуспешније компаније света су приче на Инстаграму искористиле да прикажу своје производне процесе. Тако се приказују слике или снимци фабрике у којој се праве најпознатије торбе, производне траке с које се директно скидају укусни чоколадни кроасани, фарме с које потиче млеко које се даље дистрибуира... Чак и популарне јутјуберке користе приче на Инстаграму да покажу како се најбрже шминкају, где купују одећу, како спремају колаче, пасте, пице... Оваквим поступком брендови (а и појединци) показују да су спремни са својим пратиоцима да поделе све, али и да увек гарантују за квалитет производа које рекламирају.
НАРОДЕ, САД ВАМ НЕМА ДРУГЕ: Стављајте шифре на мобилне телефоне! ОВАЈ ПОДАТАК ће вас запрепастити
Мање репрезентативне, али и даље важне објаве. И компаније за промоцију свог бизниса користе приче на Инстаграму да на њима објаве све оно за шта се двоуме да ли да обелодане. Овде често можете видети похвале за постигнућа запослених, припремање места на ком компаније планирају следећи велики догађај, делић декорације једне од продавница, канцеларија, фирми, нове уређаје којима фирме богате радно окружење, честитке... Дакле, приче на Инстаграму су место на коме компаније деле све оно што сматрају да њихови корисници желе да виде, али им то знање није потребно заувек.
Приче на Инстаграму делују као једноставно решење када се остане без идеје за промоцију бизниса, али не заваравајте се. Компаније детаљно планирају, анализирају и постављају објаве како би дошле до што више посетилаца. Маркетинг се увукао у све гране, па и у наизглед немарне, природне и спонтане приче на Инстаграму.