АДРИА РЕГИОН СЕ УПИСАО У ИСТОРИЈУ ИНФЛУЕНЦЕР МАРКЕТИНГА - УСПЕШНО ОДРЖАН ПРВИ САМИТ ИНФЛУЕНСЕРА
Све до последње столице у Belexpocentru биле су попуњене на првом регионалном Инфлуенцер Маркетинг Summitu који је у претходна два дана окупио најпознатије инфлуенсере са наших простора, представнике компанија и брендова, представнике медија и публику која је на интерактивним предавањима и панелима добила одговор на многа питања која се тичу овог новог комуникационог модела.
Инфлуенцер Маркетинг Summit је ове јесени афирмисао Београд као центар регионалног инфлуенцер маркетинга што својом импресивном листом панелиста, што огромном заинтересованошћу коју је публика показала.
У првом панелу на самом отварању Анђелко Трпковић, ЦЕО Публицис Гроуп Адриатиц разговарао је са Тамаром Калинић, специјалном гошћом и једном од најпознатијих инфлуенсерки света. Њен рецепт за успех и савет инфлуенсерима који желе да се баве тим послом био је буду истрајни, иако то не доноси одмах добре резултате. Поручила им је да ако почну на данашњи дан да објављују по један пост на мрежама, за годину дана ће сигурно имати мерљиве резултате онога што воле и желе раде.
Шта је то утицај, како се ствара платформа коју жели да прати 200.000 људи, какве резултате постиже инфлуенцер маркетинг и како инфуенсери приступају кампањама beauty брендова, а да притом не рекламирају недостижне стандарде лепоте су само неки од питања на које су панелисти и предавачи дали свој одговор у претходна два дана. Инфлуенсери су на дискусијама на најсавременијој бини разговарали са представницима компанија и брендова о међусобној сарадњи, како она изгледа и о конкретним резултатима које доноси.
Да све више расте поверење у инфлуенсере у Србији, потврдили су представници компанија и брендова попут Лидла, Ауре, Mercatora и поделили како изгледа креирање маркетиншке стратегија која укључује инфлуенцер маркетинг.
Само неки од говорника које су посетиоци имали прилику да чују су Бранко Бабић, Дуња Јованић, Душан Петровић, Тамара Ћосић, Марија и Страхиња Ћаловић, Далибор Шимуга, Марко Маријоковић и многи други.
Будући да велики део инфлуенцер маркетинга почива на визуелној комуникацији, на Summitu је представљен и „Цреативе Роом“ у којем су посетиоци могли на лицу места да креирају садржај на друштвеним мрежама и у пракси примене савете који су čulli на панелима.
Инфлуенцер Маркетинг Summit свечано је затворио светски познат виолиниста Стефан Миленковић, који је представио нови дом за његово стваралаштво – концертну дворану у новој згради новосадске Музичке и балетске школе у којој ће млади таленти на крилима уметности развијати своје музичко умеће и сами постајати утицајни ствараоци који ће оплемењивати наш живот и животе генерација које тек долазе.
Први од многих, судећи по реакцији учесника и публике, Инфлуенцер Маркетинг Summit, организовала је компанија „Нинамедиа“ подстакнута савременим маркетинг стратегијама компанија из различитих области које укључују инфлуенцер маркетинг, као најактуелнији облик промотивних активности на тржишту. Циљ овог догађаја био је спајање привреде и инфлуенсера, представљање компексног процеса иза кампање чије је лице инфлуенсер, као и представљање самог процеса креирања платформи коју прате стотине хиљада, па и милиони људи.