Бен Böhmer - класичар који је препородио електронску музику
Његов звук карактерише топлина, дубина басова, клавир из ког се чују векови свирања овог инструмента, експлозивне перкусуије и синтови који нуде загрљај док се преламају траке из његових плејера.
Од памтивека постоји термин ,,озбиљна музика” на коју махом реферишемо кад пишемо и причамо о школованим музичарима који музицирају и компонују у класичном жанру. Ипак, временом, појављивали су се људи због којих цео тај концепт мора да се редефинише. Један од њих је Бен Böhmer, човек који је донео траг и знање школованог музичара „озбиљне музике“ у техно, хоусе и генерално електронску музику, а оно по чему је решио да се разликује од осталих је потпуно емотивно огољавање пред целим светом.
Рођен у Немачкој, школован је за клавир и трубу, а ипак, није желео ту да се заустави. Музика, њене ноте, дурови и молови вукли су га ван концертних дворана са седећим местима. У њих се додуше враћа кад савлада технику Ђ-а који уз неколико покрета руке и убрзавања БПМ-а контролише масу испред себе.
Бен Böhmer од 2015. улази у игру и сигурним корацима напредује кроз каријеру, прелазећи са веће на још већу бину, али и снимајући албуме које критичари хвале и препоручују. Први албум „Breathing“ је отворио траком „Ин Мемориам“ коју је посветио оцу који је одузео себи живот. Бен је о томе отворено причао као и о периоду у ком му је музика помогла да победи све демоне.
Следећи албум „Бегин Агаин“ је пратила филмска прича. Он и његова вереница, због пандемије корона вируса, као и обустављања сваког могућег путовања, били су осам месеци раздвојени, на две поприлично далеке тачке света. Затворио се у студио и управо је сву ту енергију, недостајање, љубав и тугу усредсредио на албум који га је 2021. године апсолутно винуо у звезде и од њега направио „Ит boy“-a електронске сцене.
Његов звук карактерише топлина, дубина басова, клавир из ког се чују векови свирања овог инструмента, експлозивне перкусуије и синтови који нуде загрљај док се преламају траке из његових плејера. Било да сте га затекли у хоусе, progressive, дееп расположењу, или у ретким techno моментима, ипак постоји онај специјалитет који га издиже из мора других.
То је управо онај show кад ради ливе, изводи своје песме, и кад звучи као цео оркестар на бини. Овакав аудио визуелни спектакл је изводио на највећим позорницама света: О2 Academy Brixton, УФО Велодром Берлин, њујоршки Brooklyn Мираге, Метро Theatre из Сиднеја, а листа се наставља и наставља. У овом фазону је наступао и на местима са седењем, где чак и старија публика може да дође, и ужива у музици, а не само у ђускању.
Примећујете да на овој листи фали једно значајно место у електронском свету, а то је мтс Данце Арена EXIT фестивала. То ће бити исправљено последњег дана фестивала, 9. јула када ће овај уметник изаћи на бину и пружити нам несвакидашњи перформанс који ће се, сигурни смо, препричавати у наредним годинама.