ТЕЛЕКОМ СРБИЈА ПРЕДСТАВИО НОВЕ ПРОЈЕКТЕ НА САРАЈЕВО ФИЛМ ФЕСТИВАЛУ
Интернационализација и освајање нових тржишта и даље су приоритет српској компанији
Телеком Србија, лидер у продукцији серијског и филмског програма у овом делу Европе, учествовао је и ове године на престижном, регионалном Сарајево Филм фестивалу, на којем је стручњацима, великом броју глумаца, филмских радника и критичара представио своје нове пројекте. У избору за награду „Срце Сарајева“ ове године нашло се 12 серија из продукције Телекома Србија.
Најава нових сјајних пројеката, које ће у наредном периоду јавност моћи да прати путем малих екрана и на биоскопском платну, била је више него интересантна. Директорка Дирекције за мултимедију Телекома Србија, Александра Мартиновић, најавила је наставке веома популарних серија, али и нова остварења која ће тек заинтригирати пажњу јавности. Међу њима су серије „Црна свадба 2“, „Апсолутних 100“, „Ваздушни мост“, која има и своју филмску верзију под називом „Хероји Хилијарда“.
„Ово је још један доказ да Телеком Србија својим улагањем у продукцију играног садржаја у потпуности мења домете кинематографије у региону. На пољу продукције, наша компанија конкурише светским стандардима и зато је ова година посебно значајна за нас, јер је усмерена на даљу интернационализацију садржаја, где ће прва таква сарадња бити остварена с продукцијом „Амазон Приме Видео“ у реализацији пројекта „Сцар“. Захвалила бих овом приликом свим нашим партнерима на заједничким пројектима, којима смо успели да скренемо пажњу на Адриа регион, као на следећу велику продукцијску дестинацију“, изјавила је директорка Дирекције за мултимедију Телекома Србија, Александра Мартиновић.
На овогодишњем Сарајево Филм Фестивалу претпремијерно су приказане и серије „Азбука наших живота 2“, која је реализована у сарадњи са Цонтраст Студиом, затим „Посета“, рађена у сарадњи са продукцијском кућом МирМедиа, као и „Фруст“ у извршној продукцији Firefly-a.
Представљање већег броја нових пројеката на овогодишњем Сарајево Филм фестивалу значајна је потврда квалитета продуцентског деловања Телекома Србија, чиме се додатно подстиче да настави са мисијом интернационализације својих серија и филмова. Домаће и регионална тржишта одавно су освојена, а наредни циљ компаније, после присуства на Балкану, Аустрији, Швајцарској и Немачкој, јесте освајање тржишта САД. Пројекти Телекома Србија за сада се дистрибуирају на чак пет континената, а милиони задовољних гледалаца додатни су мотив за компанију да улаже у креирање нових садржаја и популаризује домаћу кинематографију широм света.