КРАЈ ДОМИНАЦИЈЕ РЕД БУЛА: Саинц ПРВИ у Сингапуру!
Шпанац однео тријумф...
Возач Ферарија Карлос Сајнс победник је трке за ВН Сингапура. Шпанац је славио испед Британца Ланда Нориса и трећепласираног клупског колеге Шарла Леклера.
ХУГО БОС ИЛИ АДИДАС: Овако ће се звати тим у ФОРМУЛИ 1
НОВИ РУТИНСКИ ТРИЈУМФ: Србија славила и у другом колу квалификација за ОИ
НИЈЕ СЕ ОПОРАВИО: Строл не вози на трци у Сингапуру
Последња победа за Ферари у Аустрији прошле године, када је славио Шарл Леклер.
Ово је за Сајнса друга победа у каријери, прву је остварио прошле године на ВН Велике Британије.
У Сингапуру је дошао крај серији од 15 победа заредом, тако да неће успети у томе да однесу победу са свих трка у годишњем календару Формуле 1.
Ово је била права тимска победа Ферарија, који је за разлику од целе сезоне сада деловао као тим и одрадио једну перфектну трку.
Четврти је био Леклер, док је поредак до десетог места следећи, Ферстапен, Гасли, Пијастри, Перес, Лосон и Магнусен.
Одличан старт трке за Шарла Леклера и који је обишао Џодржа Расела за друго место, мало је фалило и Луису Хамилтону али је седмоструки светски шампион обишао свог клупског колегу ван стазе, па је морао да препусти позицију Раселу.
Макс Ферстапен је на старту напредовао само једну позицију.
После уводних кругова, сем што је Хамилтон вратио позиције Раселу и Норису, Макс је напредовао за још једно место, да би онда уследили мирни кругови.
Магична реч за победу у Сингапуру је било стрпљење. ,
Шарл Леклер који се налазио на другом месту стално је добијао поруке да мора да направи размак у односу на првопласираног Леклера да буде прво три, па онда и пет секунди, а то је Шерл покушавао да испуни.
Прекид овог летаргичног дела трке је био у 21. кругу, када је после инцидентиа Логана Сарџента, који је оштетио предње крило и дошао до бокса дирекција трке одлучила да пошаље на стазу возило безбедности.
Наравно да су уследили бројне промене пнеуматика, то су од возача из врха каравана урадили готово сви сем возача Ред Була.
Сајнс је одлично урадио посао и вратио се на прво место, док је Леклер остао заглављен јер га механичари нису могли да пусте због саобраћаја, па је због тога пао на шесто место.
Када је трка настављена, било је видљиво да ово није трка за Ред Бул, јер су се доста мучили, па је Макс прво изгубио позицију од Расела, па онда и од Нориса и на крају и од Хамилтона. Потом је то успело и Шарлу Леклеру.
Формирао се возић до прве четири позиције, где је Сајнс водио трку, други је био Расел, трећи Норис и четврти Хамилтон.
И поново смо на нова дешавања чекали до новог стајања на стази, када је Естебан Окон стао покрај стазе, а дирекција трке је направила неочекивани потез, јер је одлучила да буде само виртулено возило безбедности.
То је Мерцедес искористио и променио гуме, док су возачи Ферарија остали на стази.
Расел је полако смањивао предност и у 53. кругу је обишао Леклера, а у истом је урадио и Луис Хамилтон.
Потом је Расел летео стазом и дао све од себе да сустигне Нориса и Сајнса.
Ту је Карлос одрадио сјајан посао и заштитио себе да дође од победе, али је финиш трке био врло драматичан.
На крају је трагичар трке био Расел који је у последњем кругу погрешио у завршио у зиду покрај стазе.