ЛИДЛ ЛАНСИРАО УЕФА 2024ТМ КАМПАЊУ: ЛИДЛ КИДС ТЕАМ
Овогодишњи званични партнер Европског првенства у фудбалу, компанија Лидл, лансирала је кампању и представила наградну игру „Лидл кидс теам“ у оквиру које ће 1.100 деце широм Европе добити прилику да доживе јединствено искуство и као подршка фудбалерима изађу на терен пред почетак утакмица.
Компанија Лидл Србија такође је данас започела наградну игру за потрошаче који ће са својим малишанима имати прилику да доживе ово невероватно искуство.
Наградна игра „Лидл кидс теам“ који је данас започела компанија Лидл Србија намењена је родитељима и/или законским старатељима који могу да освоје место у Лидл кидс тиму за своје дете узраста од 6 до 10 година. Све што је потребно јесте да у оквиру Лидл Плус апликације попуне одговарајуће обрасце и пријаве се, а добитници ће бити насумично изабрани како би се обезбедиле једнаке шансе за све учеснике.
Одабрани малишани ће, поред могућности да на терен изађу са репрезентативцима Србије, имати и прилику да уживају у читавом путовању, будући да су сви трошкови покривени како за децу, тако и за родитеља или законског старатеља. Компанија ће осим путних трошкова, за добитнике награда покрити и трошкове исхране, као и осталих активности током путовања, попут обиласка локалних знаменитости и забавних активности. Ово је уједно и начин којим ће Лидл Србија обезбедити да сваки добитник има искуство за памћење без обзира на њихову финансијску ситуацију.
- Ми у Лидлу стављамо људе у фокус свих наших активности. Кроз сарадњу са УЕФА-ом и кроз Лидл кидс тим имамо прилику да нашим потрошачима и њиховој деци понудимо јединствено искуство и покажемо им да увек „играмо у њиховом тиму“, било да се ради о понуди производа најбољег односа цене и квалитета, понуди свежег воћа и поврћа, или у овом случају прилици да и сами учествују у једном од највећих европских спортских догађаја - каже Јасмина Шрндић из Корпоративних комуникација Лидла Србија.
УЕФА 2024ТМ ће се одржати у Немачкој од 14. јуна до 14. јула 2024. и окупиће најбоље националне фудбалске тимове у Европи у борби за престижну титулу европског шампиона. Како ће се на свакој одиграној утакмици појавити 22 деце који ће бити пратња играчима (по 11 за сваки тим који игра утакмицу), на сваком од 51 фудбалског меча који ће бити одигран током Првенства, пружа се велики број прилика за стварање незаборавних успомена за родитеље и децу на једном од највећих фудбалских догађаја.
Као глобална компанија која је присутна у више од 30 земаља, Лидл кроз своју мисију „Заједно у Лидлу" коју је лансирао 2023. године, наглашава фер, отворену и сарадњу пуну поверења. Постављање принципа фер игре, једнаких шанси и инклузије основа је Лидлових активности и током целе УЕФА 2024 сезоне. Лидл кидс теам наградна игра је само почетак, јер Лидл жели да окупи милионе љубитеља фудбала да заједно прославе и уживају у овом тимском спорту - код куће са породицом и пријатељима или кроз бројне Лидлове активности.
Пријаве за „Лидл кидс теам“ у Србији биће отворене од данас до 9. априла 2024. године. Сви срећни добитници ће бити обавештени путем контаката које су оставили на Лидл Плус апликацији, а како бисмо се заштитили од превара, молимо потрошаче да не реагују на било који други облик контакта.