ЈОШ САМО 11 ДАНА ДО НАЈЗНАЧАЈНИЈЕ РЕГИОНАЛНЕ КОНФЕРЕНЦИЈЕ - ДИГИТАЛ DAY 2017 – Дигитални Хомо ецономицус
Предавачи најбољих светских компанија са развијених тржишта посетиоце ће упознати са актуелним индустријским трендовима, најбољим методама, праксом и искуствима из области дигиталног маркетинга
Још само 11 дана нас дели од највеће и најзначајније регионалне конференције посвећене дигиталном и интерактивном маркетингуДигитал Day 2017. Централна тема „Connected Shopper“ покриће теме о трговини путем интернета, новој генерацији умрежених купаца, њиховим навикама, али и корисничком искуству.
Предавачи најбољих светских компанија са развијених тржишта посетиоце ће упознати са актуелним индустријским трендовима, најбољим методама, праксом и искуствима из области дигиталног маркетинга. Паралелно са предавањима на конференцији ће се одржавати и панели у којима ће учествовати стручњаци из земље и региона. Конференција Дигитал Day – Connected Shopper се одржава уз подршку бројних спонзора, међу којима је и компанија САП West Балканс као платинасти спонзор догађаја.
Међу предавачима и панелистима наћиће се: Katarzyna Paliwoda из компаније Facebook,Jonathan Францис из Google креативног тима "The ZOO",Hossein Houssaini из маркетиншке агенције Хавас,Стеве Лок из реномираног магазина The Ецономист,Предраг Ћирковић, директор компаније САП West Балканс,Митја Тушкеј, извршни директор маркетиншке агенције Дирецт Медиа Комуникације,Милан Симић, ЦИО Телеком Србија, Бојан Лековић , ЦЕО и оснивач, KupujemProdajem.com и многи други.
О ИАБ СРБИЈА
Интерацтиве Advertising Буреау Сербиа је удружење које се бави пружањем активне подршке расту и развоју тржишта дигиталног и интерактивног маркетинга у Србији, као деоглобалне ИАБ мреже ичлан ИАБ Еуропе.
ИАБ Сербиа је у потпуности посвећен константном развоју локалног дигиталног и интерактивног тржишта, пружањем адекватних едукативних садржаја свим заинтересованим странама, омогућавањем веће транспарентности тржишта и промоцијом европских ИАБ вредности на локалном нивоу.
- Посебно издвајамо оснивача и директора компаније Крафтверк, господина Хеимо Hammer-a, који иза себе има високо образовање бечког Универзитета у области економије и пословне администрације, на којем је био и професор на катедри за маркетинг. Након тога пут га је водио кроз бројне компаније, да би 1990. године основао своју агенцију за дигитални маркетинг и креативне услугеКрафтверк. За 27 година пословања Kraftwerk је лансирао више од 2.000 маркетиншких кампања и преко 2.500 дигиталних пројеката за велике клијенте, кажу организатори.
На основу дугогодишњег искуства, на првој линији дигиталне трансформације тржишта, маркетинга и пословања господин Hammer ће на свом предавању говорити превасходно о новој генерацији потрошача и њиховим куповним навикама . «Куповина свуда и у свако време» назив је његовог предавања и фокусираће се ка вишеканалној стратегији као приступу за повећање продаје. Због еволутивне промене понашања потрошача дошли смо до нове тачке у еволуцији – Хомо ецономицус-а. У питању је веома добро информисана особа са јасним фокусом на личним потребама и расположивим новцем.
Јасна дефиниција купца је први корак у задовољавању његових потреба. Да би Хомо ецономицус купио нешто од вас потребна је идентификација ових купаца, али и јасна стратегија комуникације са њима. Са купцима еволуирала је и малопродаја. Она сада обухвата радње, online шопове, web сајтове, микросајтове, блогове, апликације, али и канале друштвених мрежа.
Због купаца чије се потребе и навике мењају из дана у дан, успешне старе стратегије се не могу поново користити, већ је потребно прилагођавати приступ тако да он прати еволуцију потрошача. Оно што је сигурно је да ће дигитална малопродаја бити једна од највише растућих грана индустрије, са умреженим купцима у вишеканалној стратегији куповине као кључном фактору приступа. Не пропустите ово занимљиво предавање господина Hammera, 16. маја од 18х.
Информације о осталим предавачима и све додатне информације можете пронаћи названичном сајту конференције, а сва актуелна дешавања и новости можете пратити путем Facebook странице.