"ИДЕА ИС NOTHING WITHOUT EXECUTION": Најбољи светски креативци и комуникатори на фестивалу КАКТУС 2018!
Фестивал ће бити одржан 12. и 13. новембра у хотелу Hyatt Regency у Београду, под слоганом "Идеа ис nothing without execution!"
Најбољи и најнаграђиванији светски креативци и комуникациони стручњаци из агенција David&Goliath Лос Анђелес, Леавингстоне Тбилиси, McCann Лондон, Хавас Blockchain Париз, WINGS Цреативе Леадерсхип Лаб, Ketchum Москва, Wecollab и We аре Социал, само су неки од предавача на четвртом по реду националном фестивалу интегрисаних комуникација – КАКТУС 2018.
Фестивал ће бити одржан 12. и 13. новембра у хотелу Hyatt Regency у Београду, под слоганом "Идеа ис nothing without execution!".
Као и прошле године, КАКТУС 2018 понудиће учесницима квалитетан и разноврстан програм из различитих области интегрисаних комуникација, као и преглед најновијих светских трендова, а фестивал ће отворити Марцело Падоца, креативни директор агенције David&Goliath Лос Анђелес (УСА), са предавањем "What we цан унлеарн фром Michael Bay". Падоца је један од најнаграђиванијих креативних директора у Америци са преко 15 година искуства. Током каријере освојио је преко 150 награда на светски признатим фестивалима, а 2013. имао је част да помогне агенцији Ogilvy Бразил да постане агенција године на највећем светском креативном фестивалу Cannes Лионс.
Атрактивно предавање на тему "Цреативе Цонфиденце" одржаће Гиорги Авалиани, креативни директор грузијске агенције Леавингстоне. Авалиани дели свој професионални живот између креативног осмишљавања кампања, дизајна и дигитала у агенцији, вођења локалне производње грузијске водке и стварања музике. Његов мултидисциплинарни таленат помогао је да једна мала агенција из Тбилисија прерасте у највећу локалну креативну компанију са више од 100 међународних награда.
Учесницима фестивала, у оквиру интерактивних креативних разговора, представиће се Chad Warner, Интегратед Цреативе Дирецтор, McCann Лондон (УК). Он ће говорити на тему "Беинг obsessed with цреативе реинвентион". Без обзира да ли радио на промоцији Lexusa, осмишљавању иновативних билборда за Xbox, његова страст су интегрисане комуникације и промоција брендова кроз multi-channel. Оснивач је једне од првих агенција за интегрисане комуникације у Детроиту у Америци.
На веома актуелну тему "Цреативе цонтент powered by пеопле. Approaching цреативе продуцтион ин а социал world" govoriće Габриеле Cucinella, Стефано Maggi и Ottavio Нава, директори агенције We аре Социал (Italy&Spain). Они воде једну од највећих и најиновативнијих дигиталних агенција у Италији и Шпанији, са тимом од преко 180 људи.
Другог дана фестивала биће организована и дебата на тему "Идеа ис nothing without execution" (powered by Huawei Србија), у којој ће учествовати Урош Миклавчић (Huawei, СЛО); Љиљана Радосављевић (ПепсиЦо West Балканс); Александар Милић (Сбербанк); Катарина Леро (МАРС - Орбит); Сашо Димитриевски (Пристоп групација, СЛО); Немања Станковић (Executive Гроуп), док је модератор Марина Гриховић (Хеадлине и Дкит).
Током два дана фестивала учесницима фестивала представиће се и Фабиен Aufrechter, Леад, Хавас Blockchain (Франце), Габриела Лунгу, Фоундер, WINGS Цреативе Леадерсхип Лаб (ЦЗ), Michael Маслов, Генерал Дирецтор анд Партнер, Ketchum Moscow (Russia), Roxana Марин и Диана Неделеа, Цо-фоундерс, Wecollab (РО), Никола Жинић, Co-Chairman анд Chief Цреативе Officer, Bruketa&Žinić&Grey (ХР), Вељко Голубовић, Executive Цреативе Дирецтор, New Момент New Идеас Company, као и Сања Лалевић Цветковић, Хеад оф Дигитал, Дирецт Медиа (Сербиа) и Игор Чернишевски, Дигитал Гроуп Account Манагер, Дирецт Медиа (Сербиа).
Поред тога, биће уприличена и годишња додела струковних награда КАКТУС 2018. Награде се додељују у 25 категорија, а добијају их организације, компаније, институције и агенције за најквалитетније и најпрофесионалније појединачне и интегрисане кампање у протеклој години. О томе ко ће добити овогодишње КАКТУС награде одлучује стручни жири који чине 26 угледних професионалаца из креативних, ПР и дигиталних агенција из Србије и региона.
Фестивал КАКТУС 2018 подржало је 30 медијских кућа из целог региона, компаније Mercator С, Марбо Продуцт, Jaffa Црвенка, Сбербанк, ЦАР:ГО, АВОН, Делта Холдинг, Златиборац, Coca-Cola ХБЦ Србија, Донцафе, МцДоналдс, Huawei Србија и бренд Орбит. Компанија Microsoft Србија бронзани је спонзор, док је ХЕИНЕКЕН Србија, сада већ традиционално, пријатељ фестивала. Партнери фестивала су агенције - Дирецт Медиа, Оватион BBDO, Хеадлине, Дегордиан, ДПЦ Гроуп, СуперДот, Алма Quattro, Смарт Research, Инфо Медиа Гроуп. Фестивал су подржали и Нова Communications, Лед Медиа БиХ, Propix, Репродукција, БГБ Студио и Chameleon.
Више информација о фестивалу КАКТУС пронађите на сајту www.kaktus.rs.