Још један капитални пројекат у Београду: Гради се ТУНЕЛ испод Аде Циганлије
Улаз код трамвајске окретнице у Новом Београду, а излаз на Чукаричкој падини
Због растерећења саобраћаја за четири године требало би да почне изградња саобраћајног тунела испод Аде Циганлије!
Прочитајте и:
- Французи уграђују трамвајске шине преко Моста на Ади: Догодине од Бановог брда до Новог Београда за 15 минута
- Београд добија ВЕЛИЧАНСТВЕНИ МОСТ код Аде Хује: Четири дела, два пилона и "капија" за бродове (ФОТО)
- У Београду СВЕ ВИШЕ СТРАНИХ ТУРИСТА: Међу најбројнијима су гости из Хрватске, Турске, БИХ
За завршетак средњег магистралног прстена потребан је подземни коридор који ће према нацрту Генералног урбанистичког плана повезати општине Нови Београд и Чукарица. Главни градски архитекта Милутин Фолић каже да би пројекат требало да се уради до 2022. године. У истом року планиран је завршетак уређења приступних саобраћајница средњег магистралног прстена.
- Магистрала Т6 протезала би се од Пупиновог моста преко Земуна и Новог Београда до Чукарице. Код трамвајске окретнице у Улици доктора Ивана Рибара био би улаз у тунел. А излазио би код петље у Трговачкој улици у насељу Чукаричка падина – каже Фолић.
Саобраћајница би се надовезала на Улицу маршала Толбухина код надвожњака којим се "прескаче" Савска магистрала.Ту је планирана и нова саобраћајна петља. Да би овај пројекат имао ефекта у наредним годинама морају да се заврше најављени стратешки пројекти - два моста и два тунела у граду.
- Мора да се заврше нови Савски мост и тунел који ће повезати Економски факултет и Булевар деспота Стефана. Затим ће почети да се зида капитална саобраћајница која ће спојити обале Дунава код Аде хује. А да би се завршио Унутрашњи магистрални прстен мораће и да се пробије тунел испод Топчидерског брда како би се повезао Мост на Ади са Аутокомандом - објашњава Фолић.
Тунел који би се градио да повеже Нови Београд и Чукарицу био би дугачак око 2,3 километра. Градски урбаниста објашњава да је подземна саобраћајница испод Савског језера најбоље решење да се повежу Чукарица и Нови Београд.
- Одустали смо од градње моста. Главни разлог је заштита животне средине и очување амбијенталног изгледа Аде Циганлије. А ни разлика у цени не би била велика - објашњава Фолић.