Расписан тендер за спајање Булевара патријарха Павла са Мостом на Ади: Откривени детаљи о изгледу нове београдске саобраћајнице
Реч је о деоници од Кошутњака до Моста на Ади и петље Хиподром, која ће бити изграђена на траси напуштене железничке пруге
Град Београд расписао је тендер, укупне вредности више од две милијарде динара, за изградњу саобраћајнице која ће повезати Мост на Ади са Булеваром патријарха Павла.
КОМБИ ПОТОНУО У АСФАЛТ: Хаварија у центру Београда, саобраћај у блокади! (ФОТО)
ДА ИСПРАВИМО ГРЕШКЕ И ПОШАЉЕМО ГА НА СМЕТЛИШТЕ ВИРУСНЕ ИСТОРИЈЕ: Познато колико грађана је вакцинисано трећом дозом
Урош се враћао кући кад је на Славији запазио НЕОБИЧАН ПРИЗОР: "Ођедном смо видели како нешто скакуће по асфалту"
Заменик градоначелника Горан Весић рекао је да је реч о завршетку преосталих 1,7 километара Булевара патријарха Павла, односно о деоници од Кошутњака до Моста на Ади и петље Хиподром, која ће бити изграђена на траси напуштене железничке пруге.
- Данас је ово пруга на коју су Београђани навикли деценијама, а за неколико месеци овде ће ићи саобраћајница која ће повезивати Мост на Ади са Булеваром патријарха Павла - рекао је Весић.
Он је казао да тај посао траје неколико година и да је прво измештено корито Топчидерске реке, затим урађен нови мост преко Улице Пере Велимировића, која сече Булевар патријарха Павла, а да су у току радови на завршетку два километра тог булевара са четири траке, одсносно од Улице Пере Велимировића до Кошутњака.
- Данас смо расписали тендер за деоницу од Кошутњака, која ће ићи до моста на Ади, односно до петље Хиподром - навео је заменик градоначелника.
Додао је да је скоро две године решаван тај проблем, а да је након изградње Моста на Ади тадашња градска власт планирала да настави Булевар патријарја Павла тако да пресече Топчидерски парк и да се усред парка направи саобраћајница.
- То је изазвало бројне протесте грађана, који су били у праву. Било је потребно око две године да решимо проблем заједно за ''Железницом Србије'' која измешта пругу из овог дела града, да саобраћајница не би ишла кроз Топчидерски парк, како су планирали, већ да је пребацимо на коридор који ником не смета, да направимо везу између моста на Ади и Булевара патријарха Павла и сачувамо свако дрво у парку - рекао је Весић.
Како је објаснио, након завршетка радова грађани који долазе са Моста на Ади, уместо да скрећу лево, поред Топчидерског парка према улици Теодора Драјзера, где су, како каже, честе гужве, ићи ће право, булеваром са четири траке.
- Следеће године моћи ће да уђу у Булевар патријарјха Павла и обиђу Топчидерски парк, а испод подвожњака ће се спајати на постојећу деоницу Булевара патријарја Павла, који се такође шири у четири траке, све до Улице Пере Велимировића - рекао је Весић.
Најавио је да ће наредних дана бити завршене улице Саве Машковића и Црнотравска, која је, такође, проширена на четири траке, а да остаје да се, између Булевара патријарха Павла и Црнотравске, прошире Борска и Пере Велимировића.
Весић је навео да ће на јесен бити расписан тендер за деоницу од Улице Саве Машковића до аутопута, тако да ће од петље Хиподром преко Булевара патријарха Павла, Пере Велимировића, Борске, Црнотравске и Саве Машковића бити булевар са четири траке који излази на аутопут.
- То значи да ће грађани који живе на Бањици за 15 минута бити на Тошином бунару што је сада немогуће", рекао је Весић и захвалио Дирекцији за грађевинско земљиште и ЈП "Железнице Србије - на сарадњи у том пројекту.