НАЈЗАД ЈЕ ОДВОЗНИЛО ЕЛЕКТРИЧНИМ ТРОТИНЕТИМА У СРБИЈИ? Ево на који начин нове измене закона најзад решавају овај ВЕЛИКИ ПРОБЛЕМ
"Регулисана је област под којим условима, на којим површинама и ко сме да управља електричним тротинетима."
Србија је добила измењени Закон о безбедности саобраћаја на путевима, након што су и посланици у Скупштини Србије прошле недеље усвојили предложене измене и допуне овог документа, и самим тим стекли су се услови да почну да се примењују одредбе на основу којих ће се одузимати возила због најтеже учињених прекршаја.
"СЛАБИ ИМУНИ СИСТЕМ И УБИЈА БИЉКЕ И ЖИВОТИЊЕ": 5Г технологија СТИЖЕ У СРБИЈУ, ево шта би све требало да знате о њој и колико је ЗАИСТА ОПАСНА
ДАНАС ИЗБЕГАВАЈТЕ ОВАЈ ГРАНИЧНИ ПРЕЛАЗ: Чека се и ПРЕКО ЧЕТИРИ САТА
ДАНАС СЛАВИМО СВЕТОГ СИМЕОН СТОЛПНИКА: ЕВО који су обичаји, и шта се на данашњи дан још прославља!
Закон је Скупштина Србије усвојила у среду, 6. септембра, а одмах сутрадан је објављен у Службеном гласнику. Почиње да се примењује 8 дана од дана објаве, односно у петак, 15. септембра.
Према новом Закону уместо исправе, прописује се одузимање предмета, односно возила, од возача који је у последње две године осуђиван за теже прекршаје.
Мирко Коковић, помоћник директора Агенције за безбедност саобраћаја, грађанима је приближио измењени закон.
- После дужег времена, усвојили смо закон који приступа сутра на снагу. Верујемо да ће ове измене допринету безбедности у саобраћају и да ће утицати на свест појединаца. Сматрам да се не исплати правити прекршаје, већ да настојимо да променимо лоше навике. Ових дана смо имали атипичне саобраћајне несреће, које су необјашњиве. Неколико ствари су биле горуће теме, у плану је да се пише нов закон, али ове ствари нису могле да чекају то. У Србији има негде око 250.000 тротинета, а њихово учешће у саобраћају није било утврђено, то је морало хитно да се реши. Регулисана је област под којим условима, на којим површинама и ко сме да управља електричним тротинетима.
Након тога се присетио једног неуобичајеног случаја на ел. тротинету:
- Постоје случајеви који возе јаче тротинете него што је прописано, а имали смо ситуацију када је лице возило електрични тротинет на ауто-путу брзином од 80 километара на час. То је опасно по живот, а може утица и на живот возача путничких аутомобила. Тротинеташи морају да схвате своју улогу и да буду свесни какве повреде могу нанети себи и другима.
Потом је изрекао какве су казне за различите врсте удеса:
- За наношење лакших телесних повреда прописана је казна од 30 до 300 хиљада динара или казна затвора од 30 дана до три године. За наношење тешких телесних повреда прописана је казна од једне до осам година затвора, а за наношење смртних повреда казна је од две до 12 година. Треба то понављати и апеловати.