ЕПС НАЈАВИО НОВИНЕ: Укидају се шалтери за наплату, а ево за коју категорију грађана се спремају попусти
Број корисника портала и апликације „ЕПС Увид у рачун“ расте из дана у дан и премашио је 615.000, а од 1. новембра ове године од 31. октобра 2025.
"Електропривреда Србије" одобрава попуст од 30 динара на наредни рачун за плаћање преко портала и апликације – рекао је Александар Бјеличић, извршни директор за снабдевање, у Јутарњем дневнику Радио-телевизије Србије.
Бјеличић је истакао да од 1. новембра почиње сукцесиван престанак благајничког рада у пословницама ЕПС и да је ова одлука била сасвим очекивана јер све мање грађана, свега 13 одсто, плаћа рачуне на благајнама ЕПС, а чак 87 одсто рачуне за електричну енергију плаћа преко портала „Увид у рачун“, пословних банака и Поште Србије. Од 1. новембра до 1. фебруара наредне године радиће само благајне које имају највећи број трансакција и које су у највећим градовима - Београду, Новом Саду, Нишу, Крагујевцу и Краљеву. Сви који су радили на благајнама сада ће бити ангажовани на побољшању услуга за купце.
- На шалтерима, као и до сада, грађани могу да добију информације о рачунима, уговорима, да поднесу приговоре, рекламације и да добију остале информације. Они који нису вични информационим технологијама, првенствено старији суграђани, моћи ће да плате рачуне, као и све своје друге рачуне, на шалтерима пошта, банака и осталих платних институција. Банка Поштанска штедионица је понудила провизију од 30 динара грађанима који плаћају ЕПС-ове рачуне на њиховим шалтерима, за износе до 6.000 динара – рекао је Бјеличић.
Он је подсетио да ЕПС одобрава и попуст од пет одсто за редовно плаћање рачуна који користи 65 одсто грађана, а сви купци могу и да се определе за електронски рачун и остваре додатни попуст од 50 динара.
Када је реч о рекламацијама у Новом Саду, Бјеличић је објаснио да ниједан грађанин неће бити оштећен.
- Број рекламација износи само 0,4 одсто у односу на укупан број фактура које смо издали на нивоу Србије. У Новом Саду било је око 5.800 рекламација. До сада је обрађено више од половине укупног броја рекламација и више од пола било је неоправдано. Многи су већ добили кориговане рачуне. Важно је поновити да ће свима бити одговорено на рекламацију и ниједан купац неће бити оштећен – рекао је Бјеличић.