Компанија ХЕИНЕКЕН Србија и Ауто-мото савез Србије потписали су споразум о сарадњи: Покренута кампања „Кад иде тура, не иде гас”
Ово је истовремено и прво партнерство у Србији између националног удружења возача и једног од глобалних лидера у производњи пива и представља велики иновативни искорак у спровођењу бројних активности на тему одговорности у саобраћају и превентивно-безбедносних акција намењених различитим циљним групама
У циљу подизања свести о важности одговорног понашања у саобраћају, компанија ХЕИНЕКЕН Србија и Ауто-мото савез Србије потписали су споразум о сарадњи и удружили снаге у кампањи под називом „КАД ИДЕ ТУРА, НЕ ИДЕ ГАС”.
Током кампање, која ће се спроводити у наредним месецима, у пословницама AMSS и „АМС Осигурање” а.д.о. у Београду, Зајечару, Новом Саду и Нишу, заинтересовани ће бити у прилици да се кроз едукативни материјал, као и путем активација коришћењем тзв. „пијаних наочара”, које симулирају вид под дејством алкохола и уз помоћ којих је могуће јасно уочити разлику између вожње у трезном и вожње у алкохолисаном стању, упознају са тим колико је важно да се због себе, али и других учесника, одговорно понашају у саобраћају.
Милан Николић, генерални секретар Ауто-мото савеза Србије, изразио је уверење да је ово почетак дугорочног партнерства које ће бити од користи свим учесницима у саобраћају. „Познато је да алкохол и вожња не иду заједно и овом кампањом желимо да укажемо на значај одговорног понашања у саобраћају, посебно имајући у виду да појединци неретко седну за волан под утицајем алкохола, што може имати несагледиве последице. Вожња под утицајем алкохола утиче на настанак скоро сваке шесте саобраћајне незгоде са настрадалим лицима, а превентива је набољи начин да усадимо одговоран приступ и унапредимо саобраћајну културу у Србији. Сарадња са компанијом Хеинекен Србија и овај пројекат су још једна у низу активности, које ће нам у томе помоћи“, изјавио је Николић.
„Пиво је природни производ у којем ужива на стотине милиона људи широм света. За већину, оно представља део здравог избалансираног животног стила уколико се конзумира одговорно. ХЕИНЕКЕН подржава и промовише одговорну конзумацију у свакој активности и у сваком виду комуникације и ову улогу схватамо веома озбиљно. За нас, циљ је да одговорну комуникацију учинимо пожељним видом понашања уз истраживање нових и иновативних приступа, како бисмо на прави начин пренели поруку о одговорности ка свим нашим потрошачима. Поносни смо на почетак сарадње са AMSS-om и верујемо да ћемо партнерским односом и квалитетном сарадњом заједнички успешно радити на развоју и унапређењу одговорности у саобраћају”, рекла је овом приликом Неда Ђокић, директорка компаније ХЕИНЕКЕН Србија.
Ово је истовремено и прво партнерство у Србији између националног удружења возача и једног од глобалних лидера у производњи пива и представља велики иновативни искорак у спровођењу бројних активности на тему одговорности у саобраћају и превентивно-безбедносних акција намењених различитим циљним групама.