КОНТРОЛОРА ЈЕ СВЕ ВИШЕ, АЛИ ТО НИЈЕ СВЕ: Највећи шок чека путнике на ВРАТИМА аутобуса - спрема се нови систем градског ПРЕВОЗА
У појединим градовима у Србији, попут Новог Сада и Суботице, већ годинама уназад се примењује правило о уласку путника на предња врата.
У Београду се увелико ради на новом систему уласка и изласка у возила градског превоза, а да се ускоро очекују велике промене у јавном превозу наслућује се и на основу повећаног броја контролора.
У појединим градовима у Србији, попут Новог Сада и Суботице већ годинама уназад се примењује правило о уласку путника на предња врата. Грађани се углавном придржавају тог правила и јавни саобраћај се у овим градовима одвија несметано, али у Београду где аутобусе, трамваје и тролејбусе користи више од 800.000 грађана, ова идеја, иако годинама најављивана, никада није спроведена у дело.
ГСП-У НЕДОСТАЈЕ ОКО 200 ВОЗАЧА: Све већи број њих одлази у иностранство, КОНКУРС СТАЛНО ОТВОРЕН
ВАЖИ ЗА ПАКЛЕНУ ЛИНИЈУ ГСП-а - у линији 50 снимљен мушкарац како ИЗВОДИ ГИМНАСТИКУ: Интернет се УСИЈАО
ГСП ОБАВЕШТАВА ГРАЂАНЕ: Измене у градском превозу због концерта на Ушћу
Ипак, да смо сада на корак од реализације потврдили су из Секретаријата за јавни превоз и најавили да ће ускоро доћи до померања апарата за оверу карата.
То ће се пре свега десити ради уређења "протока" путника у возилу и да ће, сходно томе, путници убудуће бити усмеравани да улазе на прва врата код којих су позиционирани апарати за оверу карата, што ће свакако бити највећа промена.
Улаз на једна врата - излаз на друга
Промена позиције валидатора у једном броју возила јавног превоза путника условиће и промену технологије кретања путника кроз возило, како је то већ најављено у претходном периоду.
Путници ће бити усмеравани да улазе на врата на којима се налазе валидатори, а излаз ће бити на другим вратима.
- Путници ће се кретати кроз возило и на тај начин ће се постићи бржа измена путника (улаз и излаз из возила), а све то ће укупно, уз остале мере, утицати на повећање комфора за путнике у јавном превозу - кажу из овог предузећа.
Нема више шверцовања?
Такође, најављује се да ће доћи и до помака по питању куповине карата за превоз, а новоосновано јавно комунално предузеће у плану има повећање броја контролора.
- У складу са плановима новог јавног комуналног предузећа које ће се бавити наплатом превозне услуге у јавном превозу путника на територији града Београда, број контролора би требало да буде повећан. Град Београд ће у наредном периоду наставити да подржава ЈКП ГСП "Београд" у модернизацији возног парка из чега се да закључити да би на улицама престонице ускоро могла да се нађу и нова модернија возила - рекли су из Секретаријата за јавни превоз.
Које су линије најоптерећеније?
Ипак, у претходном периоду није само било проблема око наплате карата, већ су се поједине линије често суочавале са великим бројем путника, што је сада, како нас уверавају, проблем који је отклоњен.
- Линије градског превоза путника које су имале висок ниво оптерећености (линије које су бележиле већу попуњеност и линије које имају велике измене путника дуж трасе линије) су линије 17, 23, 27, 31, 65, 83 и 95. Укључивање нових возила на компримовани природни гас утицало је на повећање поузданости рада возила ових линија, тако да оне сада бележе задовољавајући ниво оптерећености - навели су из Секретаријата.