Да ли вас је СРАМОТА да возите два круга?! ОВО СУ НАЈВЕЋЕ ГРЕШКЕ У КРУЖНОМ ТОКУ, а ни најбољи возачи не знају да их чине!
Једна од најефикаснијих мера којима се смањује утицај пута на изазивање саобраћајних незгода јесте претварање класичних ''T'' раскрсница у кружне токове.
Број кружних токова је у последњих пет година посебно повећан у градовима, а та промена као да је изненадила многе возаче.
НАПОКОН! Држава ће новим законом пресећи ДИВЉАЊЕ ЦЕНЕ техничког прегледа!
Навикнути на семафоре или класичне раскрснице, они нису успели да се прилагоде новом саобраћајном решењу или боље речено, нису успели да се сете правила која су учили у ауто-школи.
ЗИМА САМО ШТО НИЈЕ: Данашњи СИВИ ДАН најављује ПАД ТЕМПЕРАТУРЕ, а БИЋЕ И СНЕГА!
Ово су неке од најчешћих грешака које возачи праве када се сусретну са кружним током.
Ова грешка најчешће се дешава када возач из траке која је ближа центру кружног тока, жели да се искључи са кружног тока. У раскрсници са кружним током саобраћаја важе иста правила престројавања као да сте на улици или булевару са више трака. То значи да смете скренути десно тек када најпре укључите показивач правца и потом пропустите возила из десне траке која задржавју свој смер. Ако нисте у могућности да одмах скренете десно због возила у десној траци, сигурније је да обиђете још један круг и онда поново покушате маневар а не да се потпуно зауставите и чекате - јер тако правите гужву и, што је важније, ризикујете судар.
Ако у кружном току постоји више саобраћајних трака, треба поштовати правило да се пре уласка у кружни ток престројите у траку из које ћете се најлакше искључити. То значи да уколико намеравате да скренете на првом или другом искључењу, треба да одаберете крајњу десну траку кружног тока. Уколико се искључујете на трећем излазу или правите цео круг и враћате се на смер из кога сте дошли, онда треба изабрати траку која је ближа центру.
ПОГИНУО НА ВРАЧЕВЕ, СВОЈУ КРСНУ СЛАВУ: Сећање на српског борца Живомира Јелића из Крњева
Кружни ток је раскрсница у којој се возила морају кретати кружном путањом и то обрнуто смеру кретања казаљки на сату. Ово би требало да знају сви који су положили тестове, али нажалост, због заборавности или нечег другог, тек дешава се да возачи уместо у круг, једноставно пресеку раскрсницу скретањем лево, јер им је тако било ближе да стигну до пута којим желе да наставе кретање.
Јесте да у Србији постоји само неколико раскрсница са кружним током саобраћаја на којима је могуће срести и трамвај, али вас ипак подсећамо да трамвај увек има предност без обзира да ли вам сече пут или не. Није то никакав изузетак већ потврда правила које иначе важи увек када се коловоз и шине пресецају.
НОВИ ЗАКОН БРУТАЛАН ЗА НАСИЛНИКЕ! Стефановић објаснио шта значи принцип 3 УДАРАЦА!
У закону о безбедности саобраћаја не постоји посебан члан који регулише правила у кружном току. Зато важи све што пише у члану 48. који каже:
''Возач који се приближава раскрсници дужан је да прилагоди вожњу условима саобраћаја на раскрсници, а нарочито да вози брзином при којој може да се заустави и пропусти возила која на раскрсници имају првенство пролаза''.