ЛИДЛ ПРОШИРИО ПАКЕТ БЕНЕФИТА ЗА СВОЈЕ ЗАПОСЛЕНЕ
Компанија Лидл је у Србији за пет година пословања, а захваљујући изузетној посвећености запосленима, на тржишту рада стекла статус једног од најпожељнијих послодавца.
Ове године Лидл је, у склопу своје стратегије за бригу о запосленима проширио палету погодности увођењем нових и проширењем постојећих, како финансијских, тако и нематеријалних бенефита за запослене у свим секторима. Повећање плата, једнократне исплате, више дана годишњег одмора, картице за запослене, програм подршке, приватно здравствено осигурање, само су неки од бенефита које запослене у Лидлу очекују у новој пословној години.
Повећања основне зараде, поклон ваучери и више дана годишњег одмора
Све запослене у Лидлу очекују добре вести са почетком нове пословне године – па тако, на пример, запослене у продаји очекују повећања основне зараде чак два пута у овој години, у марту и у септембру, а Лидл ће обезбедити својим запосленима и једнократне финансијске исплате током године.
Још једна лепа вест за запослене ове компаније је да ће, почевши од нове пословне године, сви запослени на располагању имати 2 дана више годишњег одмора у односу на раније, тј. 24 уместо досадашњих 22 дана годишњег одмора, а максималан број дана подигнут је са 25 на 28 дана годишњег одмора. Такође, запослени остварују право додатног дана годишњег одмора на сваке навршене три године радног односа у Лидлу.
„Изузетно ми је драго што и у новој пословној години доносимо лепе вести и проширујемо палету бенефита за наш Лидл тим. Свих 3.500 колегиница и колега продаваца, менаџера, логистичара и других струка и специјалности једнако доприноси снази наше компаније, а цео пакет бенефита који смо за њих припремили резултат је пажљивог ослушкивања потреба запослених, са жељом да свакога дана индивидуално, али и као тим напредујемо“, изјавила је Ивана Марковић, извршна директорка за Људске ресурсе и чланица управног одбора у Лидлу Србија, додавши да је тежња ка константном унапређењу оно што компанију Лидл Србија чини једним од најпожељнијих послодаваца.
У децембру, а као припрема за празничну сезону, сви запослени у компанији су традиционално добили једнократну исплату средстава на картице за запослене, које се користе за куповину у Лидл продавницама, а поред новогодишње исплате, Лидл ће свим својим запосленима додатно на кварталном нивоу уплаћивати средства на Лидл картице, пружајући додатну подршку кућним буџетима свом тиму.
Запослени у Лидлу већ су навикли на то да компанија припрема и поклоне поводом значајних датума као што су то новогодишњи празници, 8. март, полазак у школу и слично.
Брига о физичком и менталном здрављу запослених
Један од значајнијих нових Лидл бенефита је Програм подршке запосленима који представља могућност за све запослене да добију бесплатне консултације из домена психолошке, финансијске и правне помоћи.
Свесни смо важности стварања здравог радног окружења, а Програм подршке запосленима (ЕАП – Employee Assistance Програм) као један од значајних нових бенефита, представља значајан корак ка остваривању овог циља.
Овај програм пружа поверљиву подршку путем саветовања, ресурса за постизање равнотеже између пословних и личних обавеза, правних и финансијских консултација. Додатно, ЕАП пружа подршку за очување менталног здравља.
Све запослене и у новој пословној години, стандардно очекује пакет приватног здравственог осигурања под једнаким условима за све, уз годишње систематске прегледе.
Лидлов фер однос према запосленима потврђује и чињеница да је Лидл Србија добитник више престижних сертификата независних кућа, експерата из области управљања људским ресурсима. Недавно, компанија је заузела прво место на листи најпожељнијих послодаваца у Ретаил категорији у истраживању Топ 100 Employer Брандс Србија, које трећу годину заредом спроводи агенција Топ Employer Брандинг Agency. Када се посматра цело тржиште послодаваца Србије, Лидл се налази на високом другом месту на ранг листи 100 напожељнијих компанија у овом смислу. Више о агенцији и истраживању може се пронаћи на званичној web страници: employer-branding.rs.