Момировић: "Изградња Моравског коридора тече по плану" (ФОТО)
Моравски коридор је пројекат за који се слободно може рећи да ће представљати заоставштину председника Републике Србије и његове политике, јер нико није могао ни да сања да ће се овде градити најмодернији ауто-пут у Југоисточној Европи, изјавио је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић током обиласка радова на петљи Ћићевац на деоници ауто-пута од Појата до Крушевца, у склопу Моравског коридора.
- Ово је ауто- пут највиших стандарда у овој земљи, и један овакав пројекат је важнији од било којих избора, и учиниће да се на територији целе државе подигне квалитет за све привреднике, раднике као и за грађане - рекао је Момировић.
Министар Момировић истакао је да је поносан на све што је до сада урађено, захвалио се радницима и представницима компаније „Бехтел Енка“ и додао да је посвећеност завршетку радова на завидном нивоу.
Са министром Момировићем у обиласку радова били су и директор Коридора Србије Александар Антић, градоначелница Крушевца Јасмина Паруловић, као и представници компаније „Бехтел Енка“.
- На Моравском коридору се интезивно ради како би што пре омогућили да грађани Србије почну да користе овај важан пројекат. Тренутно је ангажовано 2897 радника са више од хиљаду јединица механизације - казао је директор Коридора Србије Александар Антић.
Градоначелница Крушевца Јасмина Палуровић овом приликом је истакла да ће завршетком овог ауто-пута Крушевац добити нову индустријску зону.
Моравски коридор од изузетног је значаја јер повезује централне делове Србије са два најважнија путна правца Коридорима 10 и 11. Ова саобраћајница ће повезати сва већа насеља централне Србије између Појата и Чачка - Ћићевац, Сталаћ, Крушевац, Трстеник, Врњачку Бању, Краљево и Чачак, где живи око пола милиона становника. Моравски коридор ће бити први дигитални ауто-пут у Србији. Укупна дужина износи 112 километара и обухвата три деонице: Појате – Крушевац (27,8км), Крушевац - Адрани (53,8км), Адрани - Прељина(30,6км).