ЗАШТО АВИОНИ НЕМАЈУ ПАДОБРАН ЗА ПУТНИКЕ? Мислите да би вам спасио живот при паду, а истина је сасвим другачија
Постоји доста занимљивости о авионима и њиховој употреби. Неке од њих су интересантне и привлаче пажњу љубитеља овог превозног средства, а неке су застрашујуће да је тешко не запитати се да ли је тако нешто и колико вероватно.
Постоји доста занимљивости о авионима и њиховој употреби. Неке од њих су интересантне и привлаче пажњу љубитеља овог превозног средства, а неке су застрашујуће да је тешко не запитати се да ли је тако нешто и колико вероватно.
Сви који често користе авион и може се рећи да су љубитељи летења, са поносом истичу чињеницу да су веома мале шансе да се приликом незгоде изгуби живот, а да су шансе веће да се добије седмица на Лотоу.
Према неким статистикама, ако сте до сада били на десет интернационалних летова, подаци кажу да је или пилот или копилот спавао бар четири пута током њих, а оно што је добро јесте да за 99% лета авиону уопште није потребно да човек њима управља.
Ако сте се питали која је била прва авио-компанија која је основана на свету, одговор је да је то био КЛМ и то давне 1919. године, па ће следеће године славити 100 година, а прву бизнис класу нису увели они него Qantas.
Развој авио-индустрије доста је напредовао од конструкције првих авиона, преко експерименталних, мање успешних и важних летова, до данашњих дана. Колико год да су почеци били тешки, чињеница је да авион данас дефинитивно представља превозно средство које је донело револуцију у сфери транспорта.
ТРАГЕДИЈА У АМЕРИЦИ: Срушио се авион после полетања, нема преживелих (ВИДЕО)
ПРЕТИ НОВА ЕПИДЕМИЈА СМРТОНОСНОГ ВИРУСА? Поново регистрована ебола на истоку Конга
ЦЕО СВЕТ БРУЈИ О ОВОМ СЛУЧАЈУ! Родила се беба каква се рађа једном у 625 МИЛИОНА СЛУЧАЈЕВА - лекари у неверици!
За само одсуство падобрана у путничким авионима, кажу, да има неколико разлога:
1. Путнички авион је веома сигурна и поуздана машина. Ради поређења: вероватноћа да се погине током лета износи 1:11 000 000, а у друмском саобраћају 1:5 000.
2. Авион лети на висини од око 10-12 км, брзином 800-1000 км/х.
Падобран је у таквим условима једноставно бескористан. У атмосфери је температура од -40до -60 , разређена атмосфера и практично нема кисеоника. У таквим условима човек једноставно неће преживети.
3. Сваки пут када авион уђе у зону турбулентности, може да изазове панику код нарочито осетљивих путника. А присуство падобрана може само да погорша атмосферу током лета и да лет учини потпуно неподношљивим за неке путнике.
4. У тренутку несреће људи су у паници, њима би било јако тешко да ставе падобран и да организовано дођу до места одакле треба да скоче.
5. Имати велики број падобрана, за 100-500 људи, је веома скупо.
Авионе тако оптерећују додатном тежином. Тако неће бити ни довољно места за одлагање пртљага путника. Поред тога, ови би подигло цену авио карте, јер су цене падобрана прилично високе.