МАЛИГНИ УТИЦАЈ УНИТЕД ГРУПЕ: Доказано како ИЂТВ преко СББ и друштвених мрежа утиче на омладину у Србији!
Разоткривен погубан утицај Унитед Групе на друштво у Србији у целини.
ИЂВидеос.тв је прва домаћа музичка платформа која представља јединствени спој телевизије, музике и интернета.
ЕВО КАКО РАДЕ ОПОЗИЦИОНИ МЕДИЈИ: Погледајте шта је рекла премијерка Брнабић, а како су они лажно пренели на Н1 њену изјаву (ВИДЕО)
УПУЋЕНА ПОСЕБНА МОЛБА МЕДИЈИМА: Министарство просвете, родитељи и наставници ОШ "Владислав Рибникар" донели важну одлуку
На свом Youtube каналу има преко 1000 музичких видеа, 3,75 милиона пратиоца, као и 7.042.616.579 прегледа.
У питању је пројекат који је настао по узору на сличне пројекте који се налазе на западном тржишту савремене поп културе и као такав у први план ставља младе и урбане извођаче који за публику пре свега имају тинејџере и омладину.
Како је ова компанија имала трендове раста, Унитед групи је савршено послужила како би се остварила два циља и из тог разлога је 2016. године ИЂ Видеос прерастао у телевизијски канал и постао део ове медијске групације.
Први циљ Унитед групе је свакако био профит, док је други циљ далеко перфиднији и штетнији за друштво.
Драган Шолак је свакако подучен од стране својих послодаваца са Запада да је увек боље када су људи обучени на исти начин, када слушају исту музику или када имају исте животне стилове.
Имајући све то у виду улога поп културе и меке моћи је од изузетне важности за управљање светом, а у овом случају Србијом.
Шта је то мека моћ?
Британски реалиста Е.Х. Кар је можда и на најбољи начин описао суштину меке моћи као средства или ресурса чијом употребом треба да се овлада људским умом, односно мњењем.
Управо су Сједињене Америчке Државе посредством меке моћи створиле неку врсту културног империјализма и културне хегемоније на глобалном нивоу.
Насиље, материјализам, дрога, секс и алкохол су постали саставни део већине музичких спотова који нам долазе са друге стране Атлантика.
Ту матрицу понашања су усвојили овдашњи аутори, а продуценти из ИЂ Видоес су све то подигли на већи ниво.
Омладини се сервира гламур, брз новац, одсуство породичних вредности, егоизам уз примесе насиља и недозвољених супстанци.
Драгану Шолаку одговара разградња и пропаст државе Србије, кабловском оператеру СББ је битан шер, ИЂ видеос део профита, извођачима пет минута славе, инфлуенсерима рич на друштвеним мрежама, а да ли се неко пита о последицама које све ово набројано оставља на тинејџере у Србији?