ПУТНИЦА ОГОРЧЕНА СМЕШТАЈЕМ У ГРЧКОЈ: Платила ЛУКСУЗ, а добила ШТРОКУ, објавила све то на Фејсбук, а онда је уследила ДРАМА
Пропало летовање
Када уплаћујете летовање преко агенције, може свашта да вам се догоди! Тако, на пример, ако нисте добили смештај и услугу као што вам је обећано приликом уплате аранжмана, те се због тога јавно пожалите, уследиће претња тужбом. Уместо да се извине и реше вам проблем, представници ове агенције захтеваће да уклоните објаву и фотографије са друштвених мрежа. У супротном, наступа њихов адвокат и следи суд!
КОВИД ПРОПУСНИЦЕ У СРБИЈИ? Кризни штаб ће на овоме инсистирати, ипак јавили су се одређени проблеми
ЕВО О ЧЕМУ ЋЕ СЕ РАСПРАВЉАТИ НА СЛЕДЕЋОЈ СЕДНИЦИ КРИЗНОГ ШТАБА: Важна ствар за све грађане Србије
ВЕЧЕРАС СТИЖУ ПЉУСКОВИ! У овим деловима Србије ће УДАРАТИ ГРОМОВИ, РХМЗ издао упозорење
Једна од путница која се управо нашла у оваквој ситуацији летујући преко једне агенције јесте и Биљана Ромић Пунош. Она је своје лоше искуство поделила преко Фејсбук странице "Грчка, група за туристе", јер су сви други покушаји да реши проблем били узалудни! Како каже, за 700 евра добила је ужасан смештај, ни налик оном који је приказан на сајту агенције.
- Уплатила сам аранжман у Грчкој. Изабрала сам вилу "Стефани" у Неос Мармарасу, а то летовање коштало нас је 700 евра. То нису мале паре да би нам се десило овако нешто. Када смо гледали њихов сајт и бирали у који ћемо смештај, ова вила је приказана као нова зграда. Туш-кабина је била са стаклом, соба велика и пространа. Међутим, када сам ушла у смештај, уследио је шок! Студио је био мали, штрокав, плочице жуте од прљавштине. Уместо туш-кабине, добили смо смрдљиву и буђаву завесу. Свуда су биле длаке. Све масно, неуредно, фрижидер пун леда. Зграда се распадала, хол пун паучине као у хорор филмовима. Одмах сам контактирала са представницима агенције, а потом и са агенцијом, али ми на мејлове и позиве нико није одговарао. А онда је почела наша борба - прича Биљана и наставља:
- Ни интернет није радио, иако су нам рекли да ћемо га имати у соби. Све сам морала да радим из оближњег кафића. Како нисам добила никакав одговор, замолила сам своју рођену сестру Снежану да објави слике мог смештаја у Фејсбук групи за туристе, како не би још неко насео. Након тога, уместо да мени као клијенту изађу у сусрет, агенција се без пардона огласила и навела да се извесна Снежана не налази на списку њихових путника. Била сам упорна. Када сам успела да све то објавим и са свог профила, за трен ока у вили се створила и представница агенције да ми каже да скинемо постове одмах или ће ме адвокат агенције тужити?! Брука и срамота, баш понижавајуће. Ако мисле да ће претњом да нас ућуткају, онда се варају! Али још горе је то што ми нисмо једини, јер поред нас има још незадовољних путника који имају исте примедбе.
Стручњаци апелују на путнике да буду обазриви када уплаћују летовања и да увек имају доказе у случају приговора. Нажалост, кажу они, током сезоне овакви примери су све чешћи и зато би надлежни морали озбиљно да се позабаве овим проблемом.
Заменик председника Националне асоцијације туристичких агенција "Јута" Милан Лаиновић напомиње да путници у оваквим ситуацијама имају право на жалбу и замену аранжмана. Он додаје и да ова агенција није њихова чланица.
- Прво и основно правило је да путници пажљиво читају шта потписују и који су услови путовања. Увек треба бирати агенције које су признате и које су наше чланице. Конкретно у овом случају, путница је одмах на лицу места требало да се обрати представницима агенције, а они да реше проблеме и да јој нађу адекватну замену смештаја, који је у ценовном рангу са оним што је платила. То се уради када се установи да је све тако предвиђено уговором, односно уколико се докаже да је оштећена. Следећи корак, ако се проблем не реши заменом, јесте обраћање агенцији и тражење одштете - објашњава Лаиновић.
У овој агенцији кажу да им је жао што уплаћени смештај није испунио очекивања путнице.
- Путница није била задовољна тиме што је у купатилу завеса уместо туш-кабине са стаклом иако на нашем сајту, у опису виле, нигде не пише да је туш кабина обавезна и постављене су слике више купатила од којих нека имају завесу, а нека туш-кабину. Фотографије на сајту јасно предочавају величину соба. Што се тиче хигијене на коју се путница пожалила, јасно је да она мора бити беспрекорна у било ком смештају. Управо из тог разлога путници је истог момента када се пожалила речено да ће доћи чистачица како би детаљније очистила смештај, што је путница одбила - кажу у овој агенцији, и додају:
- Сматрамо да није било коректно говорити лоше о хигијени на друштвеним мрежама и истовремено одбијати долазак чистачице и поновно чишћење собе. Додали бисмо и да, према речима представника на дестинацији, путници није прећено, већ је замољена да обрише пост. Можда је представник неспретно поменуо и адвоката, али сигурно није било намере да се некоме прети. Уосталом, да је било жеље за претњом такве врсте, опомена од стране адвоката би до сада била уручена. Због наших напора да се сви врате са путовања задовољни, представник конкретној путници указује додатну пажњу, обилази је и нуди и ванредна чишћења уз она која редовно иду на одређени број дана. Искрено се надамо да ће се са летовања вратити расположена, одморна и пуна лепих утисака.