СРБИЈИ ПРЕТИ "КОРОНА БОМБА": Прегурали смо повратак са мора и почетак школе, а сада је пред нама велики изазов
Сада нам прете нове потенцијалне "корона бомбе" у виду предстојећих слава, новогодишњих и божићних празника
Страховали смо од повратка десетина хиљада наших туриста који су боравили по Црној Гори Хрватској и БиХ, али и од почетка нове школске године, наставе на факултетима, повратка деце у вртиће.
КОРОНА РАЗАРА РЕГИОН! Највише новозаражених бележе Румунија и Мађарска, Србија и даље СВЕТЛА ТАЧКА
ДА ЛИ СЕ МОЖЕ ИЗБЕЋИ ТРЕЋИ ТАЛАС КОРОНА ВИРУСА? Др Предраг Кон разрешио дилему
ПА ДА ЛИ ЈЕ ОВО МОГУЋЕ? Нова бахата вожња на СРПСКИМ ПУТЕВИМА, возач пежоа на Иришком венцу вози у КОНТРАСМЕРУ (ВИДЕО)
Сада нам, међутим, прете нове потенцијалне "корона бомбе" у виду предстојећих слава, новогодишњих и божићних празника, али због хладнијег времена и масовног преласка из летњих башти у затворене објекте.
Ипак, није тајна да епидемиолози поред школа и факултета као потенцијално веома погодно место за ширење корона вируса виде и - градски превоз! Нарочито у двомилионском Београду.
Строжа контрола обавезног ношења маски у аутобусима, трамвајима и тролејбусима уведена је управо како би се у њима колико-толико спречило ширење ковида-19, али је велико питање колико ће то бити реално могуће у новембру када се очекује нови талас корона вируса.
Последњих дана и недеља видљива су препуна возила градског превоза у којима не да није могуће држати одстојање, него је у нека од њих скоро и немогуће ући. Људи су се вратили са одмора, ђаци и студенти у клупе, запослени у своје фирме, све је мање оних који раде од својих домова...
Поврх свега, и даље има оних који чак и не носе маске, али и много више њих који их неправилно држе (углавном само преко уста), те су тако прилично бескорисне.
Додатни проблем је што би увођење евентуалних нових мера у градском превозу било изузетно проблематично, јер би могло да ограничи или потпуно заустави функционисање једног града.
Подсетимо, током првог таласа корона вируса градски превоз је у једном тренутку био потпуно укинут, те су у аутобусе могли да уђу само медицински радници и запослени у градским комуналним предузећима.
Касније је постојала идеја да улаз у возила градског превоза буде рестриктиван те да могу да га користе само запослени, али не и пензионери, ђаци, студенти... Међутим, услед притиска јавности од овога се убрзо одустало, баш као и од обавезе уласка на предња врата, коришћења рукавица, сваког другог слободног седишта.