ТУБОРГ у сарадњи са Агенцијом за безбедност саобраћаја промовише безбедну вожњу
Симулација вожње под дејством алкохола на Мусиц Week фестивалу
Туборг, бренд компаније Carlsberg Србија, као главни спонзор Мусиц Week фестивала ће у сарадњи са Агенцијом за безбедност саобраћаја организовати едукативну симулацију вожње под дејством алкохола, употребом ,,пијаних наочара,, у контролисаном окружењу.
У оквиру заједничке поставке, сви посетиоци манифестације моћи ће да се опробају у вожњи, која има за циљ да прикаже реалне опасности несавесног понашања у саобраћају и искусе различита ризична понашања у вожњи.
Софтвер симулатора ће омогућити посетиоцима виртуелни доживљај вожње у три руте: градске, вожње у алкохолисаном стању, као и вожње током коришћења мобилног уређаја. Значај симулатора огледа се у чињеници да ће током саме вожње програм пратити и бележити грешке возача, те на крају приказати извештај који може бити накнадно послат на e-mail адресу ради детаљнијег увида. Након завршене руте, све храбре возаче очекују вредне награде у виду промотивно-едукативног материјала.
- Алкохол је други утицајни фактор настанка саобраћајних незгода са смртним исходом. У последње три године, око 16 посто учесника у саобраћају погинуло је где је алкохол био присутан у крви код неког од возача. Међутим, када је реч о младим учесницима у саобраћају, чак 27 посто њих је погинуло услед алкохола, као једног од фактора - рекао је в.д. директор Агенције за безбедност саобраћаја Бранко Стаматовић.
Генерални директор компаније Carlsberg Србија Групе Владимир Вава истакао је да су заједничке акције попут ове од изузетног значаја за едукацију целокупне заједнице.
- Carlsberg Србија континуирано, на различите начине, наставља да промовише одговорну конзумацију алкохола. Акције у којима учествујемо заједно са Агенцијом за безбедност саобраћаја, још један су у низу доказа нашег одговорног пословања и испуњења циљева које смо поставили у оквиру нашег програма Заједно ка нули - рекао је генерални директор компаније Carlsberg Србија Групе Владимир Вава.
Симулатор Агенције за безбедност саобраћаја биће постављен 26, 27. и 28. августа 2022. године на Мусиц Week , као део друштвено одговорног деловања бренда Туборг у оквиру кампање „Кад ме вози, не возим“ и компаније Carlsberg, која се константно залаже за одговорну конзумацију алкохола кроз различите едукативне кампање, активације, поруке на флашама алкохолних напитака које позивају на одговорност и безбедност, као и кроз многе друге активности.