Буђење ЏИНА: Најмодерније српско оружје продефиловаће Батајницом (ИНФОГРАФИК)
Најновије српско оружје на војној паради "Слобода 2017"
Посетиоци војне параде на аеродрома Батајница моћи ће, поред нових мигова, да виде и најновије производе спрске наменске индустрије.
Моћни СТРИЖИ по трећи пут у СРБИЈИ: Ево зашто им Амери нису ни до колена! (ВИДЕО)
На аеро-митингу ће бити приказан и нови српски војник, а како ће изгледати погледајте КЛИКОМ ОВДЕ!
На хиљаде војника, више од стотину војних возила, авиони, хеликоптери и најмодернија опрема продефиловаће на Дан ослобођења Београда, на војном аеродрому у Батајници.
Иако се велики део организације параде чува као изненађење, у показном делу оперативних способности Војске Србије очекује се учешће око 2.000 војника, 130 војних возила и 30 ваздухоплова. Када је реч о најмодернијем наоружању, следећу војну опрему можемо да очекујемо:
"Милош"
"Милош" је вишенаменско оклопно возило намењено за извиђачка, патролна и специјална дејства и заштићено од дејстава противтенковских мина, са погоном на сва четири точка. Може обављати широко поље задатака, од санитета, борбеног возила пешадије, командног или извиђачког возила, до носача различитих борбених система.
"Нора"
Име Нора је скраћеница од "Ново Оружје Артиљерије", а ово оружје настало је услед потребе за брзом и покретном самоходном хаубицом. Балистички систем "Норе" заснива се на цеви калибра 155mm, дужине 52 калибра и запремине барутне коморе од 23 литра, уз двокоморну гасну кочницу високе ефикасности.
"Лазар 3"
Лазар 3 је оклопно возило, точкаш, формуле погона 8x8 за различите апликације и мисије. Свих осам точкова су монтирани на независном вешању и обезбеђују висок степен мобилности возила. Поседује високо софистицирану, модуларну балистичку заштиту. Оклопно тело је израђено од панцирног челика и обезбеђује могућност уградње spall линер-а, за заштиту од крхотина.
МиГ-29
Ипак, звезде данашњаг дана биће нови авиони типа МиГ-29 у наоружању Војске Србије. Реч је совјетском, односно руском ловачком авиону, треће и четврте генерације. Конципиран је и намењен за супростављање америчким авионима Ф-16 "фајтинг фалкон" и Ф-15 "игл", за превласт у ваздушном простору.
Развијен је седамдесетих година 20. века, а уведен је у оперативну употребу у СССР-у и у још 25 землаја широм света 1983. године.
Произведено је преко 1.600 примерака, у разним варијантама и још увек се производи. Карактеристичан је и по томе, што је у односу на све остале типове руских борбених авиона, доживео највећу трансформацију у усавршавању од базне до најсавременије варијанте. Веома је флексибилан на модификације.
Средином осамдесетих година 20. века, тадашња СФРЈ купила је 14 авиона МиГ-29Б и 2 МиГ-29УБ, за своје ратно ваздухопловство.