Синиша Мали: Нови диспечерски центар допринеће да градски превоз буде бољи и ефикаснији
Уложено је 8,5 милиона динара да се овај простор уреди, опреми и из њега управља возилима којима ГСП располаже
Градоначелник Београда Синиша Мали и његов помоћник Борко Милосављевић обишли су данас реновирани диспечерски центар ГСП „Београд”. После упознавања са техничко-технолошким новинама центра, заједно са директором ГСП „Београд”, градоначелник је обишао и ресторан друштвене исхране, који је такође недавно реновиран и чиме је унапређен квалитет услова рада запослених у овог градском предузећу.
Синиша Мали и Марија Мали издали заједничко саопштење о разводу
Синиша Мали је истакао да је диспечерски центар постао много модернији систем за управљање саобраћајем, какав и заслужује највећи градски превозник.
- После седам година уложили смо 8,5 милиона динара да се овај простор уреди, опреми и из њега управља возилима којима ГСП располаже. Овде се сливају све информације о јавном градском саобраћају и сада можемо много брже да реагујемо, продужимо или скратимо линије и ово је још једна од лепеза услуга коју ГСП може да понуди грађанима Београда. После 25 година реконструисали смо и ресторан друштвене исхране, који сваког дана користи више од 2.500 радника овог градског предузећа и то је урађено у сарадњи са радницима и представницима синдиката, чиме показујемо како многе ствари можемо заједно да променимо – истакао је градоначелник.
МАЛИ: Нећемо стати док не очистимо Београд од снега!
Мали је подсетио и да су завршени радови на реконструкцији погона „Централа”, као да су у току радови у погону „Космај”.
- Очекујемо испоруку десет нових Икарбусових аутобуса у следећих неколико недеља, 12 нових школских аутобуса а још 30 зглобних наручено је до краја године. Дакле, корак по корак ГСП „Београд” стаје на своје ноге и апелујем на грађане Београда да нам помогну, јер све ово што сада радимо не можемо да одржимо без њихове помоћи. То се односи и на плаћање карата и на чување возила од графитирања и уништавања јер све то припада свима нама и заједно се боримо за сваки нови аутобус, трамвај и тролејбус – казао је Синиша Мали.
Он је захвалио радницима, синдикату и руководству овог градског превозника на томе што заједнички раде на решавању свих проблема, нагласивши да и ови пројекти доказују да заједништво увек покаже свој резултат.
Генерални директор ГСП „Београд” Жељко Милковић захвалио је градоначелнику и Градској управи на подршци акцијама предузећа у протекле три године.
МАЛИ ПОРУЧИО: Уређујемо парк на Ушћу, Београђани бирају решење
- Испуњавамо обећано, пред крај 2016. и почетком ове године обећали смо запосленима да ћемо обратити посебну пажњу на услове рада запослених и то управо испуњавамо. Задовољан радник значи и бољи квалитет услуге, што ће се одразити и на квалитет пословања, чиме Београд добија предузеће на које и у будућности може да се ослони – истакао је Милковић.
Уз много квалитетније услове за рад, нови систем диспечерског центра омогућава приступ већем броју камера на улицама и квалитетнију размену информација, чиме диспечери могу брже и ефикасније да реагују него до сада. Са друге стране, радови на санацији простора за исхрану радника подразумевали су грађевинске и електрорадове, тако да је тај простор у потпуности добио изглед савременог градског ресторана.