"МИ ЋЕМО ИСТИМ ПУТЕМ НАСТАВИТИ И ДАЉЕ": Мали поручио Никезићу - Нисте умели ниједан прави економски потез да повучете док сте били на власти
Оштар одговор министра Синише Малог.
Министра финансија Синиша Мали, оговорио је нове прозивке Душана Никезића.
"ЖЕЛЕ АЛИБИ И ХАОС ПОСЛЕ ИЗБОРА" Ана Брнабић се огласила о лажима око "фантомских бирача"
ЈОВАНОВИЋ БИ УЛИЦОМ НА ВЛАСТ?! Јованов: "Е, па неће, ни он ни газда му" (ФОТО)
МИЛОШ ЈОВАНОВИЋ И ВОДИТЕЉКА Н1 СЕ УСАГЛАСИЛИ: "Да, треба са Ђиласом да рушите Вучића" (ВИДЕО)
У наставку тескта прочитајте одговор министра Малог:
"Толико ми често потпредседник ССП-а Душан Никезић пише писма, да је изгледа његов шеф Драган Ђилас, лидер опозиције, поштрошио сада већ фамозних 619 милиона евра, па жели да се врати на власт и да опљачка пуну касу.
Јер, највећи реметилачки фактор опозиционе политике у Србији је успех ове власти. Док они пишу тугаљива писма, ми градимо ауто-путеве, школе, болнице, тргове, индустријске центре, доводимо фабрике у Србију, отварамо радна места, реформишемо предузећа која су уништили.
Једно од њих био је некадашњи ЈАТ, у давним временима југословенски бисер, а пре десет година предузеће на ивици банкрота са дуговањем од 400 милиона долара, економски руинирани некадашњи гигант о коме данас Никезић жели положене рачуне.
Вечно је питање зашто ви нисте подигли српски авио саобраћај када сте то могли да урадите?
Нисте, јер нисте умели баш ниједан прави економски потез да повучете док сте били на власти. Недавно је Аир Сербиа обележила десет више него успешних година током којих је константно расла и напредовала, постала системски важна компанија и наша нераскидива веза са светом, која даје огроман допринос укупној економији наше земље.
Од уништеног ЈАТ-а, који је грцао у дуговима јер је био презадужен, баш као и Београд у време Ђиласа, дошли смо до профитабилне, модерне и успешне авио-компаније која очекује око 50 милиона евра добити у овој години, што ће бити апсолутни рекорд. На крају 2015. године флоту наше компаније чинило је чак 20 авиона, што је девет више у односу на последњу годину ЈАТ-а када је те 2012. имао 11 авиона. Успоставили смо и редован саобраћај између Балкана и Америке, између Београда и Њујорка, после скоро четврт века. Осим тог Ербаса који је назван Никола Тесла, касније смо набавили још један Ербас А330, који носи име нашег великог научника Михајла Пупина, и успоставили директну линију са Кином. Аир Сербиа је тиме успоставила директне летове до Кине после 22 године, односно од октобра 2000. када је тадашњи ЈАТ последњи пут летео за Пекинг.
То је данас компанија са више од 1.500 запослених која сваке године лети на све више дестинација – тренутно у 87 различитих градова, што је 54 дестинације више у односу на 2012. годину. Ове године, до септембра, реализован је 33.871 лет што је скоро дупло више у односу на 2012. годину када је обављено 18.023 летова. Притом, до септембра ове године је већ превазиђен рекорд из предпандемијске 2019. године. Укупни приходи компаније у првих девет месеци ове године износе 488 милиона евра, што је раст од 251 одсто у односу на 2012. годину. Оно што је за мене као министра финансија посебно важно јесте и да је за својих 10 година постојања уплаћено у буџет више од 17 милијарди динара. Током ове године 3,5 милиона путника је летело на крилима Аир Србије, док је у целој 2012. години ЈАТ превезао 1,4 милиона путника. Верујем да ће се до краја ове године доћи до цифре од четири милиона превезених путника што ће бити апсолутни рекорд.
Ми ћемо истим путем наставити и даље, јер се показало да је то пут напретка и развоја, пут којим стварамо бољу и успешнију Србију, јаку и успешну Ер Србију.
А ви сте јој, нажалост, баш као и целој српској економији поломили крила и сада када опет летимо, сигурно вам нећемо дозволити да нас вучете назад.
За Србију данас постоји само напред, лет је трасиран.
А, кажете, полагање рачуна?
Па, то вам је заказано за 17. децембар. Сви се радујемо" поручио је Мали.