ХЕЛИКОПТЕР КОЈИ ЈЕ ИСТИСНУО "ЦРНОГ ЈАСТРЕБА": "Дефајант Екс" је спреман да покаже своју доминацију (ВИДЕО)
Нови хеликоптер има низ јединствених карактеристика које нису виђене на другим летелицама
У заједничким објављеним изјавама јуче, Сикорски и Боинг најавили су свету свој авион Дефајант Екс.
РУСИ ОТКРИЛИ СВЕ ДЕТАЉЕ О ЗАСТРАШУЈУЋЕМ ОРУЖЈУ: Не постоји мета коју "Јарс-С" не може да погоди (ВИДЕО)
САВРШЕНО ПОЛЕТАЊЕ НАКОН ТЕСТИРАЊА: Су-57 запалио ледену писту, невероватном брзином винуо се у висине (ВИДЕО)
МОЖЕ ЛИ МОЋНИЈЕ? Сјајне вести за Русију, војска непобедива на свим фронтовима, стиже велико појачање
Напредни дизајн хеликоптера претендент је на будуће јуришне летелице за даљи домет војске, тренутно један од највиших приоритета војске. Локид Мартин, партнерска компанија Sikorskkog и Боинга истовремено су објавили своје идентичне најаве. Њихов дизајн Дефајан Екс заснован је на СБ-1 Дефајанту, сличном, иако мање технолошки захтевној летелици.
У јуну је СБ-1 забележио највећу брзину од 300 километара на сат, већ много већу од типичне брзине хеликоптера. Према испитном пилоту СБ-1, СБ-1 је користио мање од 50 процената снаге мотора да би постигао ту брзину, што указује да би већи и вероватно моћнији Дефајан Екс могао постићи још веће брзине.
СБ-1 је понудио неколико предности у односу на часни хеликоптер Блек Хок који би желео да замени. Иако има исти отисак као и Блек Хок, има приближно дупло већу максималну брзину и домет хеликоптера, а захваљујући контратирајућим композитним роторима вероватно је више управљив.
Инжењери СБ-1 такође су оценили способност СБ-1 да лети ниже при тлу и већим брзинама него што то може већина хеликоптера, способност која би могла да помогнеДефајант Екс да избегне непријатељски радар.
Иако нови Дефајант Екс и његов матични авион СБ-1 деле многе визуелне сличности, гласноговорници компанија Боинг и Локид Мартин изјавили су да Дефајант Екс има побољшања аеродинамике и смањени термални потпис.
Дефајант Екс има низ јединствених карактеристика које нису виђене на другим хеликоптерима. Најуочљивије је да је задњи пропелер са потискивањем платформе одговоран за велику максималну брзину СБ-1 и могао би да се покаже као кључна предност у ускакању на бојна поља и ван њих.
Авион Локид Мартин-Боинг служио би као ваздушна јуришна платформа и превоз терета и трупа. Компанијска уметност приказује Дефајант Екс са подвешеним хаубицама 155 mm, као и другим теретом, истичући његову употребу као брзи транспорт.
Поред тога, глатки труп Дефајанта направљен је од композита, за које обе компаније тврде да смањују вибрације, да су лакши и отпорнији на корозију. Увлачење стајног трапа такође доприноси глатком оквиру и великој брзини Дефајанта.
Заједно су Сикорски и Боинг изградили око 90 посто свих хеликоптера у САД. Тренутни војни хеликоптери војске, што их чини јаким кандидатима за војно такмичење у даљинском нападу на даљину, иако нису једина фирма која се такмичи.
Бел, компанија која стоји иза Вилт-мотора В-22 Оспреи, који користе морнарички корпус, морнарица и ваздухопловство, такође има коња у погону: њихов авион-тилтротор В-280 Валор ослања се на неке од технологија које се користе у већем В-моделу. 22.
Сада када су Лоцкхеед Мартин и Боинг изашли у јавност са својим прототипом Футуре Лонг Ранге Assault Аирцрафт, Бел ће вероватно ускоро објавити и јавне информације о свом прототипу.
Више вести о домаћем и страном наоружању, прочитајте ОВДЕ.