СИРИЈСКЕ ЗВЕРИ РАЗВАЉУЈУ АЛБАНЦЕ! Почео хеликоптерски ЈУРИШ НА КАБАНИ, планинска тврђава МОРА ПАСТИ (ФОТО/ВИДЕО)
Хеликоптер може носити велики број различитог наоружања.
Хеликоптери Сиријског арапског ваздухопловства (САВ) прикључили су се нападима на џихадистичко планинско утврђење у градићу Кабани, после кратког прекида у дејствима протеклог викенда.
АСАДОВ НОВИ ИНТЕРВЈУ ОБИШАО СВЕТ: Открио је МРАЧНИ САВЕЗ Запада и ГЛАВОСЕЧА - са ЈЕДНИМ ЦИЉЕМ
ЗАШТИТА ГРАНИЦЕ СА ТУРСКОМ: Руске снаге започеле формирање нових војних група!
ПУТИН ЗВАО ЕРДОГАНА: Напокон ПАО ДОГОВОР, ово је следећи корак за СИРИЈУ И ЛИБИЈУ
Према војним изворима из провинције Латакија, сиријски хеликоптери су жестоко тукли по положајима терориста у Кабанију и околини, са циљем да ослабе одбрану џихадиста у том готово неосвојивом граду.
Тим ударима и "тестирању" одбране терориста прикључила се и артиљерија Сиријске арапске армије, највероватније делови елитне 4. дивизије која је задужена за тај део фронта.
Од почетка августа сиријска војска је безуспешно покушавала да ослободи овај град из канџи џихадиста.
Главни проблем у заузимању овог града је чињеница да се налази на тешком терену, као и да је добро утврђен од стране џихадиста Хајат Тахрир ал-Шама и Туркестанске исламске партије.
Занимљиво је да окосницу џихадиста Хајат Тахрир ал-Шама у овом градићу чине Албанци пореклом са Косова и Метохије, такозвани Џемаат Албани. У мају ове године сиријска армија је навођеном противтенковском ракетом убила Рона Аминија, џихадистичког снајперисту. Он је био озлоглашен у редовима Тахрироваца, и поносио се надимком Мухамед Албанац.
Сиријско арапско ваздухопловство има око 160 хеликоптера, од којих готово половину чине транспортни хеликоптери руске производње типа Ми-17. Са друге стране, ударну песницу хеликоптерских снага САВ чини двадесетак руских апарата типа Ми-24.
Ми-24 је совјетски борбени јуришни хеликоптер, са секундарном наменом мањег транспорта. Производила га је фабрика хеликоптера Мил, још од 1971. године у Москви. Он је први руски хеликоптер те намене, а други је у свету (после америчког АХ-1 Кобра), али је најмасовнији и по производњи и по оперативној примени.
Првенствено га је користило Совјетско ратно ваздухопловство, а касније и новонастале државе после распада Совјетског савеза. Са изменом политике продаван је и осталим државама у многим верзијама модификација. Коришћен је у борбама у Авганистану, Косову, Чеченији и у другим локалним ратовима. Совјетски пилоти су овај хеликоптер назвали "летећи тенк", а и "крокодил", због облика носног дела трупа и маскирне боје.
Труп хеликоптера Ми-24, развијен је од трупа Ми-8. На њега су уграђена два врхунска турбинска мотора, са којих се преноси погон на главни ротор са пречником од 17,3 м, са пет кракова, а на репу је мањи ротор са три крака. Сваки мотор има свој независтан уводник ваздуха. Прве верзије су имале провидне делове кабине од равних плоча стакла, међусобно спојених под углом, а касније су са закривљеним капљастим обликом.
Остале компоненте хеликоптера су усвојене са Ми-14. На средини трупа, уграђена су скраћена крила, на која су постављена 3 3 носача за убојна средства. Избор оружја зависи од мисије Ми-24, може бити за блиску подршку из ваздуха, против-тенковску борбу или за борбу ваздух-ваздух.
Труп има тешки оклоп, који је непробојан за гранате калибра до 12,7 mm, под свима угловима дејства, укључујући и кракове ротора од титанијума. Кабина је непробојна за гранате калибра од 37 mm, са кадом од титанијума. Чланови посаде у кабини и војници у одељку за транспорт, заштићени су против нуклеарног и биолошког дејства.
Посебна пажња је била посвећена што већој брзини хеликоптера, па се ишло и на систем увлачећих стајних органа типа трицикл, у циљу смањења укупног отпора. Са порастом брзине значајно је порасла и сила узгона. Главни ротор је био нагнут за 2,5 степени удесно у односу на труп, како би се осујетила асиметрија узгона на великој брзини и постигла већа стабилност платформе оружја током његовог дејства. Стајни органи су нагнути улево, тако да ротор на земљи остаје у хоризонталној равни. Реп је такође асиметричан, тако да равнотежна сила на репном ротору буде што мања на великим брзинама лета. Са овим мерама подигнуте су перформансе лета хеликоптера Ми-24. Са варијантом Ми-24Б оборено је више светских рекорда.
Усклађено концепцијско решење јаког наоружања ваздух-земља и смештај осам наоружаних војника, Ми-24 издваја од свих осталих упоредивих хеликоптера. Најближи западни еквивалент је Сикорски С-67, који је применио многе исте принципе конструкције и био је изграђен за велике брзине, високе су му борбене карактеристике, али је са ограниченим могућностима превоза у трупу, што није случај са Ми-24.
Хеликоптер може носити велики број различитог наоружања, почевши од великокалибарних топова, прецизних навођених ракета, невођених убојитих средстава, као и бомби које је у великом броју користило сиријско ваздухопловство у борбама са џихадистима.
Дешавања у Сирији, Ираку и Јемену можете пратити ОВДЕ.
"СИРИЈА ЈЕ ВАШ ВИЈЕТНАМ!" Израелци НАЈАВИЛИ КРВАВИ НАПАД, смета им братство АРАПСКЕ И ИСЛАМСКЕ РЕПУБЛИКЕ
ТУРЦИ БЕЖЕ ИЗ СИРИЈЕ, РУСИ НАДГЛЕДАЈУ: Два оклопна возила у пратњи два хеликоптера прате повлачење (ВИДЕО)
ДРАМА У СИРИЈИ! ВОЈСКА ЗАУСТАВИЛА АМЕРИЧКИ КОНВОЈ: АМЕРИ КРЕНУЛИ КА РУСИМА, а онда ПОДВИЛИ РЕП!
НАПРЕДНА РУСКА ОПРЕМА НА ДЕЛУ! После повлачења, џихадисти оставили само закопане мине! (ВИДЕО)
ЕРДОГАН У СВОМ ЕЛЕМЕНТУ: "Не искључујемо могућност ИНТЕРВЕНЦИЈЕ, ако то од нас затраже"
"ИМАМО ЦРНИ ПОЈАС У РУШЕЊУ РУСА" Иако спор и са скромним наоружањем, овај авион зову УБИЦОМ СУХОЈА. Ево и због чега (ВИДЕО)