БАРТ ДЕ ВРИЕС: Креативност је од пресудног значаја за ПР професију
Де Вриес ће 6. децембра говорити и на једној од најпопуларнијих регионалних струковних ПР конференција "ПРилика 2017"
Барт де Вриес је председник Међународне асоцијације за односе с јавношћу (ИПРА), глобална мрежа ПР професионалаца и редовни судија за разне националне и међународне ПР награде, укључујући глобалне награде Голден World ИПРА.
Де Вриес ће 6. децембра говорити и на једној од најпопуларнијих регионалних струковних ПР конференција, ПРилика 2017, у оквиру које ће учесницима говорити о креативности, мерењу и евалуацији, али и изазовима са којима се струка односа с јавношћу данас суочава.
Креативност је од пресудног значаја за ПР професију (агенцијску и унутрашњу ) због једног преовлађујућег разлога: истакнути се. Постоји невероватан степен буке у комуникацијском свету, а креативност је та која помаже да се издвојимо из тога. Мотивација да будемо другачији и бољи се заснива на једноставном принципу по ком односи с јавношћу функционишу, а то је да се изврши одређени утицај. Тај утицај се испољава кроз три нивоа: бити на листи, бити инспиративан за друге и покренути јавност на акцију. Узимајући ово у обзир, очигледно је и то да креативност у односима с јавношћу и те како може пружити конкурентску предност.
Упркос томе што су термин и дефиниција понекад дискутабилни, односи с јавношћу су важнији него икад. ПР настоји да створи узајамно корисне односе између организација и њихових циљних јавности. У комуникацијском свету који је подељен, претрпан информацијама које нису само информативне већ често и манипулативне, ПР може да буде и средство које ће унети транспарентност, дијалог и поверење у хаотичном свету комуникација, који данас имамо.
Корпоративне комуникације с нагласком на пасивно спровођење информација су свакако пролазни тренд. Као ПР професионалци знамо да смо учесници у комуникацији а не проводници. Још један пролазни тренд је и ПР план или програм који детаљно описује активности у наредним месецима. Ово више није могуће, јер се наш свет мења пребрзо, изненада и често изненађујуће.
Данашњи и будући трендови су такозвани агилни ПР или комуникацијски план; мерење вредности у односима с јавношћу; прилагођавање методологије мерења кроз ПР професију као и чување и одржавање репутације у пост истинском свету.
Више о предавачу
Барт је започео своју каријеру у корпоративној комуникацији 1979. године са холандским осигурањем џиновски Натионале-Недерланден (сада ИНГ) као супервизор уредничког листа одељење. Одатле се преселио у Hollander ван дер Меи, прва и још најстарија ПР агенција, основана 1951. године. Барт де Вриес је постао менаџер директор Hollander ван дер Меи (ХвдМ) 1999. године и водио агенцију успешно до краја 2015.
Од тада, Барт је био главни презентер, тренер и консултант за клијенте ван Холандије. Последњих две године био је тренер комуникационог семинара за комуникационо особље Газпромове компаније у Русији. У 2016. години Барт је произвео и представио вебинар о приповедању прича за светске комуникацијске департмане Унилевера.
Од 2016. године Барт је председник Међународне асоцијације за односе с јавношћу (ИПРА), глобална мрежа ПР професионалаца и редовни судија за разне националне и међународне ПР награде,укључујући глобалне награде Голден World ИПРА.