ОТКРИВЕНО ЗАШТО ПАДАЈУ БОИНГОВИ АВИОНИ: Објављен ЈЕЗИВИ СНИМАК последњих минута лета авиона у ком је погинуо и СРБИН!
Истрага остатака авиона "Етиопијан ерлајнса" " боинг 737 МАКС у којем је погинуло 157 особа, дошла је до прелиминарног закључка да је систем против губитка снаге био активиран пре него што је авион додирнуо земљу.
Истражитељи авиона боинг 737 МАКС који се нешто раније срушио у Индонезији такође су се фокусирали на нови систем за снагу МЦАС. Боингова флота 737 MAX је приземљена широм света од несреће 10. марта, што је "збрисало" 28 милијарди долара тржишне вредности компаније и довело у питање унапред извршене наруџбине авиона вредне више од 500 милијарди долара.
Боинг је саопштио да ће планирана поправка софтвера спречити операцију која се понавља у систему и која је централни безбедоносни проблем. Прва тужба против компаније Боинг поднета је у четвртак у америчком федералном суду, због пада авиона Етиопијен ерлајнса 737 MAX 10. марта, када је 157 људи изгубило живот. Међу жртвама је и српски држављанин Ђорђе Вдовић (54) који је био запослен у Светском програму за храну при Уједињеним нацијама.
Откривени НОВИ ДЕТАЉИ у случају пада авиона у Етиопији: Један део је довео до трагедије!?
Нови инцидент Боинга 737: Авиону отказао мотор на небу изнад Русије
И САД приземљиле Боинг 737: Председник Трамп се обратио јавности! ХИТНА НАРЕДБА! (ВИДЕО)
Тужбу је у федералном суду у Чикагу поднела породица Џексона Мусонија, држављанина Руанде. Како је наведено у тужби, Боинг, који производи авионе 737 MAX, имао је неисправан дизајн аутоматизованог система контроле лета.
Боинг није, засад, дао никакве изјаве поводом тужбе.
Истрага се такође бави и квалитетом тренинга пилота Боингових авиона модела 737 МАКС. Амерички и европски регулатори су најмање две године пре пада авиона у Индонезији знали да контролисање угла носа авиона модела 737 МАКС можда неће бити довољно у ситуацијама сличним као у две наведене несреће.
Одлетеле АКЦИЈЕ БОИНГА! После несреће стрмоглави пад на берзи
Приземљен још један авион! За два дана преко 20 МИЛИОНА ГУБИТКА, Боинг ПРЕД БАНКРОТОМ
Европска агенција за авијацију и свемир (ЕАСА) је издала сертификат да је авион безбедан делимично због тога што су сматрали да ће допунске процедуре и тренинг "објаснити "пилотима "неуобичајене ситуације" у којима би морали да управљају мануелно и да "тримују" нос авиона.