Градоначелник Вучевић о важности фестивала који покреће цео Град, као и снажна позивница да се Нови Сад посети у том периоду
Снажна позивница да Нови Сад посетите у том летњем периоду.
Градоначелник Новог Сада Милош Вучевићистиче да је ЕГЗИТ, бренд Новог Сада а на послетку и целе Србије. Напомиње и да ЕГЗИТ није само питање колико је људи посетило неку бину него је чињеница да читава економија у граду се покрене.
- Искрено ЕГЗИТ сам и ја боље разумео када сам постао градоначелник. Да би то функционисало на тако фантастичан начин, заиста атрактиван начин, на Петроварадинској тврђави, ви имате 360 дана бављење тиме да би онда у тих три, четри, пет дана то све успело и било онако како треба да буде. Рибрендинг Града дефинитивно, нешто по чему град препознају људи који долазе са свих меридијана. Снажна позивница да Нови Сад посетите у том летњем периоду. ЕГЗИТ није само питање колико је људи посетило неку бину, неки концерт, него је чињеница да су нама тад пуни хотели, да читава економија, та услужна делатност у граду се покрене. И зато смо не ЕГЗИТ него и бројне друге фестивале и организовали и помагали да би град живео у току године и верујем да је ЕГЗИТ бренд Новог Сада, Србије, на послетку целе Србије - истакао је градоначелник.