Да ли је ријалити "Елита" добио конкурентски ТВ формат? Због врсте такмичара СВИ ЗАБРИНУТИ
О новом ријалитију не престаје да се прича, а ево како се боре за титулу најбољег.
Од пре неколико дана стриминг сервис Netflix обогатио је своју понуду корејском ријалити серијом "Инфлуенсер", у којој се онлајн звезде такмиче око утицаја на друштвеним мрежама.
У њиховом свету најважнија је пажња, а како се дође до исте је потпуно небитно.
Серија прати 77 такмичара који се кроз низ изазова, оцењујући "присуство, утицај и потенцијал за виралност", боре за титулу најбољег инфлуенсера.
У игри за награду од 300 милиона вона (око 200 хиљада евра) упознајемо фризере, шминкере, манекене, репере, гејмере, фитнес инструкторе, али и једног роштиљ-мајстора, момка који тврди да је "прави шаман" и дечка чији је заштитни знак то што не проговара, што свакако изазива питања код других такмичара зашто га је продукција уопште озвучила микрофоном.
Подсећајући на епизоду серије "Блацк Mirror" или сцену из филма "Хунгер Гамес", сваки такмичар је представљен кроз персонализовани видео пре изласка на бину, а контроверзе почињу већ ту.
Мушкарци се углавном представљају кроз видео у којем говоре о себи и својим достигнућима, док инфлуенсерке бирају снимке у којима су или оскудно обучене или плешу изазовно. Али, то није све.
Сваки такмичар носи електронску "етикету" око врата (сцена која делује прилично дистопијски) која у почетку приказује број пратилаца које има на својој најпопуларнијој платформи (цифре се крећу од неколико десетина хиљада до 27,5 милиона). Број пратилаца затим служи као "валута" којом се израчунава вредност сваког такмичара као део наградног фонда.
Нето маркетиншка вредност свих такмичара заједно износи невероватних 400 милијарди вона, што је око 270 милиона евра.
Укратко, такмичари су сведени на финансијску цифру, на основу тога колико су популарни, што се врло лако претвара у дигитално "етикетирање" у ком они са мањим бројем пратилаца и мањом цифром скривају своје "етикете". И док су они свесни свог недостатка моћи, они са највећим бројем пратилаца осећају као да им је мета на леђима.
У првом кругу такмичења, који пролази само њих 30, морају да покажу да су најутицајнији у групи.
Први круг је у основи већ виђени ријалити "Биг Brother" са 77 људи, међутим тактика је далеко немилосрднија, а да ли ће ово постати нови омиљени ријалити или неће ни да приђе актуелној "Елити", остаје нам да испратимо.