FASHION COMPANY ПОДУХВАТОМ У НОВОМ САДУ ПОТВРДИО ЛИДЕРСКУ ПОЗИЦИЈУ
Отворено 10 продавница у једном дану
FASHION COMPANY ГРУПА, највећи модни ретаилер у региону Југоисточне Европе, отварањем 10 малопродајних објеката у новом шопинг молу ПРОМЕНАДА у Новом Саду потврдила је позицију регионалног лидера. Реч је најпрестижнијим брендовима урбане моде међу које спадају GUESS, REPLAY, ЦАЛВИН КЛЕИН ЈЕАНС, ЛЕВИ’С, SUPERDRY, СТЕВЕ MADDEN, TOMMY ХИЛФИГЕР, БАТА, ТИМБЕРЛАНД, ДИЕСЕЛ. Централно место заузима највећи мултибренд сторе на Балкану , FASHION&FRIENDS.
“Нови Сад као други по величини град у Србији од изузетног је значаја као тржиште за нашу компанију и брендове које заступамо. Имајући у виду наш портфолио, водимо се тиме да премиум брендови заслужују премиум локације а Променада shopping центер то свакако јесте. Наша одлука да баш ту отворимо 11 малопродајних објеката на површини преко 2,200 м² и уложимо 3,1 милиона евра те запослимо 70 људи резултат је озбиљног истраживања тржишта. Са порастом платежне моћи у нашој земљи сигурни смо у успех”, изјавила је Јасенка Стекић, директор за маркетинг, корпоративне комуникације и развој концепта малопродаје Fashion Company групе.
1. FASHION&FRIENDS
Најпознатији мултибранд концепт сторе на Балкану, FASHION&FRIENDS, отворио је своју прву премиум продавницу у војвођанској престоници на 750 квадрата, са понудом од скоро 30 урбаних светски познатих брендова попут REPLAY, ДИЕСЕЛ, GUESS, SUPERDRY, ЛИУ ЈО, МАНИЛА ГРАЦЕ, ЛЕЕ, WRANGLER, СТЕВЕ MADDEN, ЦЕСАРЕ PACIOTTI, ДЕСИГУАЛ, ЦАМПЕР, ЦАЛВИН КЛЕИН UNDERWEAR, TOMMY ЈЕАНС,ПРЕМИАТА, МОУ, ИНУИКИ, UGG, и других.
2. TOMMY ХИЛФИГЕР
Продавница се простире на 195 квадратних метара, а њен дизајн одражава глобални продајни концепт Tommy Хилфигер, који спаја наслеђе бренда са чистом, модерном завршницом и светлом, прозрачном естетиком. Ентеријер се ослања на наутички начин живота – једна од најдуговечнијих инспирација чувеног дизајнера. Намештај је начињен од нерђајућег челика, ораховог дрвета високог сјаја у белој боји, са акцентима у препознатљивим нијансама из палете бренда – црвеној, плавој и белој. У понуди нове продавнице налазе се јесење мушке и женске колекције, аксесоар, обућа.
3. ЦАЛВИН КЛЕИН ЈЕАНС
Љубитеље њујоршке минималистичке модне сцене обрадоваће вест да је ЦАЛВИН КЛЕИН ЈЕАНС на 135 квадрата понудио своје најуспешније јеанс и underwear колекције. Бренд који помера границе смелим дизајном и провокативним кампањама последње 4 деценије, понудио је атрактивне комаде које потписује модни визионар Раф Симонс.
4. ЛЕВИ’С
Амерички јеанс класик који више од једног века диктира трендове у цасуал моди на 140 квадрата је представио модну понуду за вечите бунтовнике. Легендарни модели џинса, труцкер јакна која слави пола века постојања у складу са потребама и трендовима друге декаде 21 века само су део понуде. Посебну послатицу представљају колаборативне колекције са Јустином Тимберлакеом али и она посвећена Mickey Моусе-у.
5. ТИМБЕРЛАНД
Најпознатији амерички footwear бранд ТИМБЕРЛАНД, творац легендарне канађанке, на 115 квадрата представио је последњу генерацију ентеријера али и моделе најновијих колекција КИРИ УП за даме, као и CITYROAM за мушкарце. Део понуде биће рођенданска колекција чувених канађанки, жутих чизама, које ове године обележавају 45 година постојања.
6. СТЕВЕ MADDEN
Продавница обуће мегапопуларног америчког бренда СТЕВЕ MADDEN која се простире на близу 100 м², захваљујући генералном дистрибутеру FASHION COMPANY, довела је овај бренд у Нови Сад. Реч је бренду који преко Атлантика заузима друго место по продаји обуће, одмах иза НИКЕ-а, а нуди велики избор trendy ципела и чизама за даме инспирисане вајбом Њујорка.
7. SUPERDRY
Препознат широм света, британски бренд SUPERDRY који одликују аутентична старинска прања, јединствени винтажни детаљи, ручно израђена графика и прилагођени разноврсни стил представио је своју понуду на 170 квадрата у новосадској ПРОМЕНАДИ. Реч је о етикети коју са задовољством носе највећи трендсетери филмске, модне и музичке индустрије.
8. REPLAY
Италијански модни бренд Replay који преко 3 деценије представља синоним за квалитет, иновацију и диктирање трендова у свету јеанс-а, на 160 квадрата доноси мушку И женску колекцију за јесен/зима 2018 укључујући и обућу и аксесоар. Концепт и дизајн радње прате глобалне смернице овог бренда, који је снажно фокусиран на контакт са природом и емоције.
9. GUESS
Амерички модни бренд GUESS који је унео сексуалну револуцију у јеанс 80-тих година и који наставља доминацију на женској модни сцени, на 250 квадрата је понудио најновије креације за припаднице нежнијег пола, укључујући и новогодишњу колекцију.
10. БАТА
Светски произвођач обуће и модних додатака са завидном малопродајним мрежом, италијанско-чешки бренд БАТА, на првом спрату центра на преко 100 квадрата нуди колекцију за мушкарце И жене, али и најмлађе Новосађане. Подсећамо, реч је највећој компанији за обућу у свету по обиму, која сваки дан прода милион пари ципела.
У наредним данима нас очекује отварање једанаесте продавнице у оквиру ПРОМЕНАДА центра. Реч је о италијанском премиум бренду ДИЕСЕЛ који провоцира планету својим смелим креацијама али и незаборавним рекламним кампањама. На 120 квадрата наћи ће се празнична колекција као најава трендова за пролеће 2019. године.