ОВАЈ ПАРФЕМ ЈЕ ЗАБРАЊЕН У МНОГИМ ЗАМЉАМА, ако планирате да га користите добро размислите
Прелепо.
Неки би рекли да су парфеми створени да заводе. Међутим, може ли се за неки мирис сматрати да је превише сензуалан? Богата и бурна историја неких енигматичних есенција спакована у култне бочице нас скоро уверава у то - кроз фасцинантне приче о од којих да се направи сценарио за филм.
У случају једног од њих све је могуће па чак и да неколико деценија буде закључан у подруму због својих афродизијачких својстава. Реч је о Оригинал Муск који су чланови породице Kiehl's (апотекари по чијем презимену носи име бренд проистекао из њиховох породичног посла) изворно направили за руског принца давне 1921., њиховог далеког рођака. Међутим, због врло раскошне олфакторне структуре, учинило се да је "превише сензуалан" за то време. Донета је одлука да прва бачва буде похрањена у подруму Kiehl's апотеке - и у том мраку је чуван неколико деценија очекујући заборав.
ЧАРЛИЈА ЧАПЛИНА СУ ЗБОГ ЊЕ НАЗВАЛИ ПЕДОФИЛОМ: Уна је била 36 година млађа од њега, родила му осморо деце!
Милиони људи су одгледали филм "Матрикс", али само неколицина је приметила овај ЧУДЕСАН детаљ! (ВИДЕО)
30 АМЕРИЧКЕ ДЕЦЕ НИЈЕ УСПЕЛО ДА СЕ ЕВАКУИШЕ: Изгубљени су током метежа, њихова судбина је непозната
Ипак, током реновирања изворне њујоршке локације у Меатпацкинг Дистрицту, 1958. откривен је и његова ренесанса почиње ту, у најбољем могућем тренутку. Нова бунтовна енергија шездесетих славила га је као свој "зеитгеист". Рађање унисекс принципа подразумевало је да и нове мирисне ноте подједнако пријају женама и мушкарцима - а он је до данашњих дана подједнако тражен код оба пола.
Иако из другог времена, подједнако нестварна је и сторија о настанку парфемске марке коју је основао Killian, наследник коњачке империје Hennessy и унук суосновача највећег светске групације луксузних брендова ЛВМХ (Лоуис Vuitton Моëт Hennessy). Са таквим залеђем, Килиан Hennessy је након студија језика на Сорбони и неколико година учења парфимерског заната одлучио да креира властити парфемски бренд са мотивацијом достојан имена које носи. By Килиан је екстравагантан, раскошан, прави представник непролазног луксуза који се огледа у сваком детаљу: од паковања у дрвене лаковане кутије украшене златним детаљима и постављене свилом, до мириса које су креирали легендарни светски парфимери.
У харизматичној збирци издваја се Бацк то Блацк афродизијак - укус меда обавијеног велом дима. Атмосфера мириса сугерише опуштеност и мистерију, што се у окфакторном смислу постиже “отварањем” медом са слатким зачинима, “затварање” остварила тамним тамјаном и раскошном ванилом.
Овај парфем (сасвим случајно или не) дели име са антологијском нумером прерано преминуле Amy Winehouse - и подједнако је незабораван. Иако референца није званично потврђена нити од ауторке Цалице Бецкер нити од Killiana као челника бренда (нити од стране његовог бројног, добро плаћеног ПР тима) чињеница да је мирис на тржиште стигао неколико година након изласка истоименог албума и да у себи има декадентну дозу дувана (чест мотив у Amynim песмама) многим Твитер теоретичарима дао је тему за размишљање. Што је, верујемо, и био циљ.