Интерактивне представе и трибина реализоване су у оквиру пројекта „Време је за породицу“
Бренд Schauma наставља да подстиче породичну комуникацију
Бренд Schauma компаније Хенкел је у сарадњи са УК Параброд реализовао други део пројекта „Време је за породицу“, који је и овог пута добио значајну пажњу публике. У оквиру ове тродневне манифестације одржане су две интерактивне представе, као и интерактивна трибина, са циљем оснаживања комуникације чланова породице и њихових међусобних веза. О значају породице и породичних односа за грађане сведочи велика посећеност ових догађаја, за које је улаз био потпуно слободан.
Интерактивне представе „Да ли (се) препознајете?" ауторке Миње Филиповић и „Исповести" ауторке Снежане Ненадовић подсетиле су одрасле да деци буду добар пример, и указале на вредносне стандарде адолесцената који су најосетљивији и најрањивији део сваког друштва.
Трибина на тему „Како реагујете када не сретнете своје стандарде у релацији са децом?" указала је на нову перспективу сагледавања и препознавања личне пројекције. Сигурност зоне комфора и онога што је нама познато и прихватљиво, може утицати на то да несвесно зрачимо замерањем, које пројектујемо на свет и људе око себе који су другачији.
Први део пројекта „Време је за породицу“ одржан је у фебруару месецу, и показао је да публика има изузетно интересовање за ову тему, али и да је интерактивност прави начин бављења њоме. Наставак пројекта у истом смеру, са новим аспектима ове теме, наишао је на прихватање публике, која је била пуна разноликих емоција. Као бренд који већ више од 80 година брине о сваком члану породице и инспирише их да уживају у заједничким тренуцима и стварају најлепше успомене, Schauma настоји да овим пројектом оснажи породице и учини везе унутар њих квалитетнијим и дубљим.