ЛИДЛ СМАЊИО УДЕО ШЕЋЕРА И СОЛИ У ПРОИЗВОДИМА
Како би усмерила своје пословање на подржавање и промовисање принципа освешћене исхране и тако обезбедила позитиван утицај на опште здравље људи и наше планете, компанија Лидл посветила се многобројним иницијативама за „Храну за боље сутра“, па је и умањила удео шећера и соли у производима који се најчешће конзумирају.
Лидл је редуковао удео додатог шећера и соли у својим брендовима и дефинисао за циљ да се просечан садржај додатог шећера и соли у асортиману производа Лидл брендова смањи за 20% до 2025. године.
Смањен удео шећера
Према студији рађеној у Европској Унији, годишње се по глави становника у просеку конзумира око 37кг шећера. Како се здравим сматра највише 9 килограма, Лидл је препознао важност смањења количине шећера у својим производима и улаже велике напоре да укинути шећер у производима не буде замењен другим заслађивачима.
Ради остваривања позитивног утицаја на што већи број грађана, али и у циљу подизања свести о освешћеној исхрани, компанија Лидл умањила је количину шећера у разноврсним производима, попут воћног јогурта, пасираног парађза, мињон коцки и крем бананица из Лидл асортимана, при том задржавајући укус и квалитет на који су потрошачи навикли. А још 2019. године компанија је у потпуности престала да користи фруктозно/глукозни сируп и чисту фруктозу у прехрамбеној производњи.
Смањен удео соли
Најраспрострањенији зачин на свету, со, у количинама које премашују дневне потребе, може имати низ негативних ефеката. У земљама Европске уније, на годишњем нивоу, по глави становника се у просеку конзумира око 4 пута више соли од препоручене количине. Једна од кључних стратегија Лидлове посвећености освешћеној исхрани под називом „Храна за боље сутра“ је и смајење соли, те је садржај соли смањен у разноврсним производима од меса, попут кобасица, ћевапа и других прерађевина, као и у резаном, белом хлебу који је уједно и једна од најпродаванијих намирница на домаћем тржишту.
„Свакодневно се трудимо да свој утицај, односно утицај велике, интернационалне компаније, искористимо на прави начин - пружајући позитиван пример, уз понуду производа високог квалитета. Поред смањења удела соли и шећера, кроз давање предности природним састојцима уместо адитивима, избацивањем хинолин жуте и зелене С боје из употребе, смањењем и избегавањем конзерванса, уз бригу о безбедности хране, полако, али сигурно, уносимо промене које истичу природне врлине и висок квалитет разноврсних прехрамбених производа“, изјавила је Александра Мирић испред ЦСР одељења компаније Лидл Србија.