VREME JE DA NEŠTO PROMENITE: Evo kako da se MALO NOVCA postanete MILIONER!
Većina nas može da pronađe način da uštedi neku količinu novca. Ali postavlja se pitanje kako taj novac iskoristiti da biste povećali svoju imovinu?
Sedam uspešnih investitora i milionera koji su za svoj status sami zaslužni, podelili su svoje ideje i savete kako da sa malo novca postanete milioner, iliti kako da 100 dolara pretvorite u milion.
Uložite u nešto što volite
“Teško je steći bogatstvo. Ili morate marljivo da štedite, da pažljivo da napravite mnogo novca kroz poslovne dogovore ili da investirate. Stvaranje sigurnosti zahteva mnogo veću štednju nego što to većina misli. Takođe je dosta skupo da se nastavi sa razvijanjem posla nakon što je on već postigao uspeh.
NAJPOŽELJNIJE ŽENSKO LICE IZGLEDA OVAKO: Jagodice Anđeline Džoli, obrve Dženifer Lopez, a nos poput Kejt Midlton
Pojedite OVO pre izlaska i zaboravite na MAMURLUK! Zdrave namirnice koje omogućuju užitak bez daljih posledica
Zato bih ja investirala. Pronađite grupu ljudi u koje imate poverenja i kombinujte svojih 100 dolara sa njihovim, kako biste stvorili jaku investiciju. Investirajte u ono što znate i za šta imate viziju.
Možete da uložite čak i emociju. Na primer, sa nekretninama, uvek biram nešto gde bih ja živela ako bi sve pošlo po zlu.
Koji god pristup da izaberete, odaberite ono što volite. Verujem da ako nešto volite, bićete dobri u tome”, kaže vlasnica brenda Skinnygirl, Bethenny Frankel.
Kupujte i prodajite stvari sa buvljaka
“Idite na buvljak i pretražite stvari koje su potcenjene. Zatim pretražite na e-Bay-u da pogledate kakve su cene takvih proizvoda. Ako je velika razlika u ceni, prodajte i zaradite. Ostatak od 100 dolara iskoristite za pokrivanje troškova prevoza i slanja.
Zatim dolazi težak deo. Morate da sačuvate ono što ste zaradili. Kada sam bio dvadesetogodišnjak, nisam odlazio na odmore ili kupovao razne stvari. Umesto toga sam štedeo. I kada sam bio u tridesetima, imao sam stotine hiljada dolara. Tada sam uložio tih stotine hiljada i zaradio milion. Jednostavno moraš biti strpljiv”, kaže Gary Vaynerchuk, osnivač i CEO kompanije VaynerX.
Unapredite i investirajte u sebe
“Naravno, postoje ljudi koji su uložili u pravo vreme i napravili bogatstvo. Da ste uložili 100 dolara u bitkoin 2010. godine, dobro biste prošli. Ali po meni je to igranje lutrije.
Pouzdaniji način da se obogatite sa samo 100 dolara je da ih uložite u knjigu, audio program ili događaj koji će vam pomoći da unapredite sebe. Potrošite novac na razvijanje novih veština, sticanje znanja i uspostavljanje snažnih veza. Kada investirate u sebe ne možete izgubiti”, rekao je Grant Cardone, stručnjak za prodaju koji je izgradio carstvo neretnina u iznosu od 750 miliona dolara i Njujork Tajmsov najprodavaniji autor.
Naučite nešto što će vam doneti puno novca
“Ako nemate novca za pokretanje biznisa, onda ne započinjite posao. Umesto toga, potrošite svojih 100 dolara na knjige ili obuku kako biste naučili neke veštine koje će vam doneti 10.000 dolara mesečno.
Izaberite veštinu koja donosi visoka primanja poput programiranja, marketinga ili prodaje. Možete ih naučiti veoma brzo i upotrebljive su u mnogim industrijama.
Jednom kad zaradite dovoljno novca, možete da svoj povremeni posao pretvorite u posao sa punim radnim vremenom. Zatim procenite i uložite profit. Na taj način stvarate pravo malo bogatstvo.
AKo ste uporni i dobri u onome što radite, stići ćete tamo. Ali to se neće desiti preko noći, zato preduzimajte male korake”, kaže Den Lok, globalni edukator, autor knjige „Otključaj!” i osnivač firme Closers.com.
Napišite e-knjigu
“Pre šest godina, angažovao sam nekoga za 100 dolara da dizajnira moju prvu e-knjigu. Za izradu je trebalo samo nedelju dana – a sve što sam morao je da napišem kopiju. Od tada se prodaje na autopilotu, a rezultat toga je da sam zaradio najmanje 100.000 dolara. Bilo je šokantno lako. Iskoristite svoje znanje i resurse za pisanje knjige. Zatim platite dizajneru sa globalne platforme za frilensing (npr. Upwork) 100 dolara da biste izgledali simpatično i podsticali ljude da ih prodaju za vas preko partnerskog marketinškog programa. Jednostavno se obratite sajtovima koji se prikazuju na Guglu kada tražite temu za e-knjigu.
Ponudite im da platite proviziju za bilo koju prodaju koju vam pošalju. Kada iskoristite njihov uticaj i poverenje koje su izgradili sa svojom publikom, čak ne morate da pravite ni vebsajt”, kaže Bryce Welker, CEO kompanije za onlajn edukaciju Crush Empire.
Kupite višemilionski posao novcem drugih ljudi
“Ne treba vam ni 100 dolara ako ste voljni da kupite već uhodano preduzeće. Mnogi iz generacije bejbi bum (osobe rođene u periodu od dve decenije nakon završetka Drugog svetskog rata) traže nekog pouzdanog za preuzimanje njihovih višemilionskih poslova da bi se mogli povući.
Logično je da pregovrate o tome da plaćate samo 30 odsto kupovne cene pri zatvaranju.
Finansijske institucije specijalizovane za ove probleme će vam pozajmiti novac bez obzira na kredit jer mogu da koriste poslovnu imovinu kao sigurnost.
Dobijete posao bez uloženog novca i plaćate 70 odsto vremenom koristeći zaradu od poslovanja.
Ne treba vam čak ni iskustvo- samo morate da pronađete posao koji postoji već pet ili 10 godina.
Kroz tranziciju će vas mentorisati vlasnik, a vi možete platiti nekoga da upravlja poslom umesto vas.
Zašto to svi ne rade? Jer pokretanje nekog novog Ubera ili Fejsbuka izgleda privlačnije od kupovine profesionalnih usluga ili preduzeća. Ali sa ovim pristupom, preskočićete borbu zbog koje 90 odsto startapova ne uspe”, kaže Moran Pober, osnivač i izvršni direktor kompanije Aquisitionsi bivši partner u kompaniji Wekix i ABD Assets.
Izgradite lični brend
“Preduzetništvo je privlačna stvar i zato svi danas žele da budu preduzetnici. Možete zaraditi milione tako što ćete da stvorite sopstveni brend kao influenser ili kao lični biznis. Ali svako može da ima glas zahvaljujući društvenim mrežama.
Sa toliko mnogo brendova koji imaju onlajn ponudu, tajna uspeha je izgrandja pouzdanog. Da biste to učinili potrebna vam je jasna izjava koja definište vašu misiju i kako ona pomaže drugima.
Ova poruka treba da se zasniva na vašim ličnim problemima koje biste rešili vašom idejom. Ljudi će vas pratiti samo ako razumeju zašto to radite i ako se poistovete sa vašom misijom.
Snimite video u kojem je prikazana vaša priča, a zatim uložite 100 dolara da biste je izreklamirali”, kaže Torben Platzer, osnivač i CEO bending agencije TPA Media GmbH.