EVO kako MODNA INDUSTRIJA preživljava u doba KORONAVIRUSA
Show must go on!
Pre samo godinu dana niko od nas nije mogao ni da zamisli da će se za nekoliko meseci svet okrenuti potpuno naglavačke. Zbog strašne pandemije koja je zahvatila čitavu planetu, svi smo morali da se odreknemo mnogo toga, a prvi na udaru svakako su se našli ljudi iz sveta kulture, umetnosti i mode.
Ipak, život ne može da stane ili, kako glasi parola skovana još u 19. veku: "Show must go on!". Sada kada mnogo više znamo o ovom novom koronavirusu i načinima njegovog prenošenja, moramo da naučimo da živimo sa njim. Naravno, uz sve mere predostrožnosti i opreza. Nošenje maski i držanje fizičke distance od drugih postali su nova normalnost za sve nas. No, najvažnija stvar od svega svakako je konstantna dezinfekcija ruku i površina s kojima dolazimo u kontakt.
Prema preporukama Svetske zdravstvene organizacije (SZO) i Evropskog centra za kontrolu i preventivu bolesti, preparati sa 0,05 odsto rastvora natrijum-hipohlorita izuzetno delotvorno deluju u preventivi protiv Kovida 19, a pritom su dovoljno blagi da ne oštećuju kožu na rukama.
Da bismo u svakom trenutku, ma gde se nalazili, imali besprekorno čiste ruke, ali i da budemo sigurni da su naši pametni telefoni, novčanici, radni stolovi i svi drugi predmeti virus-free, pobrinula se kompanija "Sigma" iz kule, koja proizvodi preparate za dezinfekciju koji dokazano ubijaju viruse i ova firma jedini je proizvođač ovakvih sredstava za dezinfekciju u Jugoistočnoj Evropi.
U pitanju su sredstva za dezinfekciju iz grupe Aqualor H, na bazi upravo natrijum-hipohlorita, koja se koriste bez prethodne pripreme i potpuno su neškodljiva za ljude, životinje i životnu sredinu, jer su dobijena u procesu proizvodnje po jedinstvenoj tehnologiji, pri kojem se koriste samo so, voda i električna energija.
Zbog svoje dokazane učinkovitosti, Aqualor H sredstva vrlo brzo našla su svoje mesto u našim tašnama, kancelarijama i domovima, ali i svoju primenu u brojnim ustanovama poput fabričkih hala, restorana, teretana, frizerskih salona, salona lepote... Međutim, Aqualor H se sada uspešno probio i u svet mode.
Na reviji našeg proslavljenog dizajnera Bate Spasojevića, koji je nedavno u jednom prestoničkom baru predstavio svoju najnoviju kapsula kolekcija "New Beauty Chance", upravo se ovo dezinfekciono sredstvo pobrinulo za sigurnost i bezbednost svih prisutnih – manekenki, posetilaca, organizatora…
Kao što i samo ime kaže – u ovoj novoj realnosti koja nas je zadesila, Bata je našao novu šansu za lepotu, jer period u kom se celo čovečanstvo nalazi zahteva novu viziju i veru u bolje sutra. Ova muško-ženska kolekcija za jesen-zimu 2020/2021, satkana je od prirodnih materijala - svile i vune, kao i materijala nove tehnologije i idealna je za odgovaranje izazovima ovog prelaznog perioda.
S druge strane, pristup organizaciji ovakvog događaja uz sve preduzete mere bezbednosti, kao i hrabrost da se umetnost ne zaustavi, Bati Spasojeviću je donela velike komplimente.
- Svet se neumitno menja, a na nama je da na izazove odgovorimo na najbolji mogući način ali i da zadržimo sve ono što nas je ispunjavalo i do sada. Umetnost, kreacija, vizija su samo neki od elemenata koji ne smeju da prestanu da nas nadahnjuju i u budućnosti – kaže Bata Spasojević.
Objedinjavanjem svih do sada sprovedenih analiza i ispitivanja potvrđeno je da je aktivni hlor (natrijum hipohlorit) iz grupe Aqualor H najpouzdanije i ekonomski najisplativije sredstvo za dezinfekciju dostupno na našem tržištu i nedvosmisleno je dokazano da ovaj dezifijens ubija sve viruse tako da deluje preventivno u borbi protiv pandemije. Zahvaljujući njemu, možemo očekivati da kultura, umetnost, moda nastave da žive i u ovim teškim vremenima.