Svaki dan radite iste stvari na Fejsbuku, a zbog njih NE MOŽETE da nađete posao
Menjajte navike što pre
Istraživanje objavljeno na sajtu Svetskog ekonomskog foruma pokazuje da čak jedan od pet poslodavca odbije kandidata nakon obavljenog razgovora i naknadno urađene onlajn pretrage.
Konkurs za dodelu BESPOVRATNIH sredstava poljoprivrednicima: Ovo je potrebno da dobijete 10 miliona
Koliko novca staviti u KOVERTU za svadbeni poklon?! Ovo je STANDARD kog se pridržavaju u Srbiji
Kada na društvenim mrežama postavljate fotografiju iz noćnog provoda, vređate prijatelje ili je vaš status gramatički osakaćen, postoji šansa da zbog takvog sadržaja nećete dobiti posao ili da ostanete bez trenutnog.
Na ove stvari šefovi najčešće obraćaju pažnju:
1. Agresivan ili napadan jezik (75 odsto)
2. Reference koje ukazuju na (zlo)upotrebu droga (71 odsto)
3. Nepismenost (56 odsto)
4. Fotografije na kojima se vidi da ste pod uticajem alkohola (47 odsto)
5. Politički stavovi (29 odsto)
6. Prevelika aktivnost na društvenoj mreži (29 odsto)
7. Veći broj selfija (26 odsto)
8. Ostalo (6 odsto)
9. Ništa specijalno ga /je ne bi udaljilo od kandidata (2 odsto)
10. Ne znam (2 odsto)
Istraživanje je takođe pokazalo da su u većim korporacijama spremniji da odbace kandidata na osnovu njegove/njene aktivnosti na socijalnim mrežama, nego u manjim porodičnim organizacijama ili starap kompanijama.
U prvom slučaju tačno jedan od pet direktora sprovešće svoje mini istraživanje, naspram dva na pet poslodavca koji se u manjim organizacijama neće zamarati guglanjem vašeg imena i prezimena.
Što se tiče mreža koje se nalaze u njihovom fokusu, to su svakako: Linkedin (48 odsto), Facebook (46 odsto), Twitter (28 odsto) Instagram (15 odsto)...
Za kraj, pre nego što se latite tastature i inofmaciju o sebi javno postavite, postanite svesni da samo 31 odsto ispitanih nadređenih neće obaviti istraživanje o vama.