Сваки дан радите исте ствари на Фејсбуку, а због њих НЕ МОЖЕТЕ да нађете посао
Мењајте навике што пре
Истраживање објављено на сајту Светског економског форума показује да чак један од пет послодавца одбије кандидата након обављеног разговора и накнадно урађене онлајн претраге.
Конкурс за доделу БЕСПОВРАТНИХ средстава пољопривредницима: Ово је потребно да добијете 10 милиона
Колико новца ставити у КОВЕРТУ за свадбени поклон?! Ово је СТАНДАРД ког се придржавају у Србији
Када на друштвеним мрежама постављате фотографију из ноћног провода, вређате пријатеље или је ваш статус граматички осакаћен, постоји шанса да због таквог садржаја нећете добити посао или да останете без тренутног.
На ове ствари шефови најчешће обраћају пажњу:
1. Агресиван или нападан језик (75 одсто)
2. Референце које указују на (зло)употребу дрога (71 одсто)
3. Неписменост (56 одсто)
4. Фотографије на којима се види да сте под утицајем алкохола (47 одсто)
5. Политички ставови (29 одсто)
6. Превелика активност на друштвеној мрежи (29 одсто)
7. Већи број селфија (26 одсто)
8. Остало (6 одсто)
9. Ништа специјално га /је не би удаљило од кандидата (2 одсто)
10. Не знам (2 одсто)
Истраживање је такође показало да су у већим корпорацијама спремнији да одбаце кандидата на основу његове/њене активности на социјалним мрежама, него у мањим породичним организацијама или старап компанијама.
У првом случају тачно један од пет директора спровешће своје мини истраживање, наспрам два на пет послодавца који се у мањим организацијама неће замарати гуглањем вашег имена и презимена.
Што се тиче мрежа које се налазе у њиховом фокусу, то су свакако: Линкедин (48 одсто), Facebook (46 одсто), Twitter (28 одсто) Инстаграм (15 одсто)...
За крај, пре него што се латите тастатуре и инофмацију о себи јавно поставите, постаните свесни да само 31 одсто испитаних надређених неће обавити истраживање о вама.