ПЕЖО ИЗБАЦИО ПРВЕ ФОТКЕ: Нова 508-ица мами уздахе! (ФОТО)
Тешко је скренути поглед са њега!
Прошле су године, па и деценије, али за расне спортске лимузине увек је било места у главама оних који одлучују о судбини француских аутомобила. Сетимо се само Ситроенове "ксантије" у "акитива" издању или "пежоа 405 Т16". О "сафрану битурбо" тренутно не смемо ни да размишљамо, али управо на трагу стиже нова "508"-ица, барем кад је дизајн у питању.
Нова генерација модела Волво В60: О-МОЈ-БОЖЕ! (ВИДЕО)
Посебно у ГТ издању, где укупни утисак подижу спортски детаљи. Но и основа је овако на прву одлична. Аутомобил делује осетно конкретније од претходника, док је отпозади са мањим хоризонтално оријентисаним светлима непрепознатљив за Пежо. Али зато са црном спојном лајсном и светлосним потписом канџи мало вуче на Ламборгини. Спортски карактер заокружиће црни детаљи, интегрисани спојлер и бочни прозори без оквира.
pic.twitter.com/3zYr1f2vPO— ФикоР (@FikoR87) February 22, 2018
Супротно трендовима, нови "508" је краћи од претходника, и то готово десет центиметара. Притом је ширина благо повећана, а висина смањена чак шест центиметара - додатан сигнал цоупе-овске форме.
Зато нови дизајнерски смер не видимо у кабини. Она у потпуности прати идеју и-Цоцкпит-а надопуњеног врло вероватно напредним инфотејментом. Да "508" пуца високо потврђују кожа и племенито дрво на већини површина те хај-фај аудиосистем са потписом "Фокала". Амбијентална расвета скулптурирана ручица мењача се подразумевају.
pic.twitter.com/mOjQNjBZja— ФикоР (@FikoR87) February 22, 2018
Још је непознато шта ће се нудити испод поклопца мотора, али верује се како ће гаму предводити БлуеХДИ дизелаши, слабији 1.5 и осетно моћнији 2.0. Препис са понуде модела "5008" вероватан је и у погледу бензинаца. На месту топ верзије могли бисмо опет да угледамо хибридни модел снаге око 300 КС.