РЕТРО ДИЗАЈН: Представљен нови градски ауто са батеријом од 200 километара
Мицролино доста подсећа на чувену Исету...
Аутомобил који дизајном подсећа на чувену BMW Isettu из средине 20. века, идеалан је за град, а може да пређе са пуном батеријом и до 200 км.
Компанија Мицро већ годинама ради на малом градском аутомобилу на струју, за чији су изглед и функционалност дизајнери потражили инспирацију у сличном моделу од пре 60-ак година.
Isetta је најмањи и вероватно најнеобичнији аутомобил који је носио амблем BMW-a у историји те баварске компаније. Овај модел дизајниран у Италији, производио се између 1955. и 1962. по лиценци у неколико земаља, укључујући и Немачку где ју је израђивао BMW који је тада био далеко од репутације премијум произвођача коју има данас.
ХИТ: Волксваген придставио нови "Артеон Р-Лине Едитион"
Да Isetta не буде заборављена у 21. веку постарали су се у компанији Мицро, када су пре неколико година представили концепт модернизоване, електричне варијанте овог возила под новим именом - Мицролино.
Основна дизајнерска концепција Isette је сачувана, као и систем уласка у возило са једним вратима, која се налазе на предњем делу аутомобила.
Мицро је сада представио унапређену продукцијску верзију названу Мицролино 2.0. У односу на првобитни концепт из 2016, серијска варијанта има још модернији изглед са предњом ЛЕД траком дуж читаве ширине возила, а задржани су главни фарови на местима спољних ретровизора, што је био заштитни знак originalneIsette из 20. века.
Спољна ручица за отварање врата је сада визуелно сакривена, а повећан је простор за главе путника у кабини.
Такође су сужени А стубови, како би се побољшала прегледност у вожњи, док је размак између задња два точка повећан за 50% у односу на концепт, па је ауто сада стабилинији, удобнији и безбеднији у вожњи.
Измене су видљиве и у кабини - волан више није причвршћен за врата и не помера се када се она отварају, већ је фиксиран за стуб који је причвршћен за под возила.
Кокпит је потпуно минималистички, са дигиталним екраном на месту инструмент табле и предњом шипком која служи као рукодржач, али и носач смартфона и Bluetooth звучника који могу да се закаче за њу.
Мицролино 2.0 има електромотор за који произвођач тврди да може да "погура" ауто до брзине од 90 км/х, не прецизирајући његову снагу.
За чување електричне енергије користе се батерије од 8 kWh или 14,4 kWh. Мања обезбеђује аутономију од око 125 км, а са већом је могуће прећи и до 200 км.
У компанији Мицро кажу да се батерије могу допунити за отприлике 4 сата на кучној утичници.