ДОСЕГНУО ЈЕ ТАЧКУ ИШЧЕЗАВАЊА: Присетимо се Берија Њумена и његове НЕЗАБОРАВНЕ машине (ВИДЕО)
Додге Challenger из 1970. године.
Филм "Тачка прекида" ("Ванисхинг поинт" у оригиналу) се фокусира на незадовољног бившег полицајца и возача трке који испоручује аутомобил у Калифорнији при нереалној брзини, јури га полиција и упознаје много занимљивих особа.
САВРШЕНА КОПИЈА: Да ли сте се запитали одакле кинези "ЦРПЕ" идеје приликом производње СВОЈИХ аутомобила (ФОТО)
КОЈА ЈЕ ЦЕНА ОВЕ МАШИНЕ: Потпуно ћете се ИЗНЕНАДИТИ кад будете видели
ЗА ЊЕГА ВЕРОВАТНО НИСТЕ ЧУЛИ: Ауто који ће вас "ИЗУТИ" из ципела
Амерички глумац Бери Њумен, главни глумац у том филму, преминуо је у својој 94. години живота 11. маја ове године, али тек сада је та вест пуштена у јавност. Већини је био познат баш због те улоге из 1971. године.
Познати ауто из култног филма је Додге Challenger из 1970. године прве генерације. За своју уводну моделну годину, био је доступан у две серије, Challenger i Challenger Р/Т, и у три модела, тврди кров са двоје врата, Специал едитион са двоје врата и кабриолет. Основни модел је био Challenger са линијским 6 (шест) или В8 мотором. Специјално издање тврдог крова, доступно или на основном Challenger-u или на Р/Т, додао је бројне карактеристике изгледа, погодности и удобности.
Произведена само за 1970. моделску годину, ова луксузнија СЕ спецификација је стандардно укључивала винил кров са „СЕ“ медаљонима на стубовима, мањи „формални“ задњи прозор, кожна и винилна седишта и унутрашњу конзолу изнад главе која је садржала три лампице упозорења.
Стандардни мотор на основном моделу био је 225 цу ин (3,7 Л) Straight-6. Стандардни мотор на моделима више опреме био је В8 од 318 цу ин (5,2 Л) са карбуратором са две цеви. За 1970., опциони мотори су укључивали 340 и 383 ин ин (5,6 и 6,3 Л), као и 440 и 426 цу ин (7,2 и 7,0 Л) В8, сви са стандардним тробрзинским мануелним мењачем, осим за 290 КС (216,3 кВ) 383 цу ин. мотор, који је био доступан само са ТоркуеФлите аутоматским мењачем. Четворобрзински мануелни је био опциони за све моторе осим 225 цу ин (3,7 Л) Инлине-6 и 2-цијевног 383 цу ин (6,3 Л) В8.
Специјални модел доступан само за 1970. моделску годину био је тркачки хомологациони аутомобил Challenger Т/А (Транс Ам). Да би се такмичио у клубу спортских аутомобила у америчком првенству Транс Америцан Седан Championship Транс Ам, Додге је направио уличну верзију свог тркачког аутомобила (баш као Plimouth са својим Plimouth 'Цуда ААР) који је назвао Додге Challenger Т/А.
Иако је мало ко оплакивао крај Е-боди модела, проток времена је створио легенде и истакао јединствене личности и Challenger-a и Barracuda. Са малом укупном производњом, као и ниском преживљавањем током година, сваки Challenger вреди значајну суму новца. У историјском прегледу, уредници Едмундс Инсиде Лине-а рангирали су ове моделе као: 1970. је била „сјајна“ година, 1971. „добра“ година, а затим „три прогресивно лошија“ (1972–1974).