КИНЕЗИ ДОНОСЕ У ЕВРОПУ НОВУ ЕРУ ЕЛЕКТРИЧНИХ АУТОМОБИЛА: Њихова возила се неће ПУНИТИ захваљујући станицама
Цене се крећу од око 50.000-70.000 евра, у зависности од домета аутомобила и да ли купци купују или изнајмљују батерију.
План је најновији неконвенционални потез компаније, који већ омогућава купцима да изнајмљују, а не купују батерију, најскупљи део електричног возила. Уместо да пуне своје аутомобиле код куће, власници "Ниа" такође могу да их одведу на станицу за замену батерија да би им нови генератор инсталирали за неколико минута како би уштедели време.
- Кинески произвођач електричних возила "Нио" изнајмљиваће своје аутомобиле када буде лансиран на четири европска тржишта ове године - рекао је његов извршни директор Ројтерсу. Корисници ће моћи да изнајме аутомобил за 1.199-1.295 евра месечно, у зависности од дужине претплате, која може бити краћа од месец дана.
План је најновији неконвенционални потез компаније, који већ омогућава купцима да изнајмљују, а не купују батерију, најскупљи део електричног возила. Уместо да пуне своје аутомобиле код куће, власници "Ниа" такође могу да их одведу до станице за замену батерија да би им нови генератор инсталирали за неколико минута како би уштедели време.
Сада, док се припрема за лансирање у Немачкој, Холандији, Шведској и Данској, "Нио" планира да тамо води своје пословање по моделу корпоративног лизинга и претплате, нудећи сва три модела доступна у Кини - ЕТ7, ЕТ5 и ЕЛ7.
"Нио" је продао нешто мање од 250.000 возила у Кини и Норвешкој од почетка производње 2018. године. Цене се крећу од око 50.000-70.000 евра, у зависности од домета аутомобила и да ли купци купују или изнајмљују батерију.
Станице за замену батерија
- Један од планова "Ниа" је да до краја следеће године у Европи инсталира најмање 120 станица за замену батерија - рекао је Ли и додао да није толико ствар у финансијским улагањима, већ о времену и бирократији који су за то потребни.
Прошлог месеца, компанија је отворила своју прву фабрику за производњу заменских станица у Мађарској.
- Дугорочно, верујемо да ће свака врхунска компанија у аутомобилској индустрији ускоро имати сопствену производњу батерија - рекао је Ли.
Приход "Ниа" порастао је 22% у другом тромесечју у односу на годину пре, док се његов нето губитак више него учетворостручио на еквивалент од 410 милиона долара.
У септембру је испоручено нешто мање од 32.000 возила, што је повећање од 29,3% на годишњем нивоу. Проблеми у ланцу снабдевања у Кини због блокаде изазване вирусом COVID-19 у августу су се смањили брже него што се очекивало, рекао је Ли.