ВОЗАЧИ, ПРИПАЗИТЕ: Овај део најчешће "цркава" зими, а без њега не можете упалити ауто - ЕВО РЕШЕЊА (ВИДЕО)
Ово морате знати.
Мада су летње врућине заправо далеко погубније за акумулаторе него зимске хладноће, они нас најчешће издају када стегну децембарски и јануарски минуси. То је, заправо, тек последњи удар и ако усред зиме из акумулатора исцури сва енергија за покретање мотора, то је најчешће последица летњег мучења на плус четрдесет. Но, како год било када не можете да упалите кола јер је акумулатор отишао у аут (јер га је много раније требало заменити), све што треба да знате јесте један једноставан трик.
БОЖИЋНО ЈУТРО НА ПУТЕВИМА СРБИЈЕ: Наоружајте се стрпљењем на граничним прелазима
ИМАТЕ ПРОБЛЕМ ДА УПАЛИТЕ АУТО ЗИМИ? Ево како да КРЕНЕТЕ ИЗ ПРВЕ уз пар малих трикова
ИНТЕРЕСАНТАН САОБРАЋАЈНИ ЗНАК: Неки сматрају да је ДУХОВИТ, али је већина људи јако ЗАХВАЛНА што постоји (ФОТО)
Потребни су вам каблови за паљење и позајмљивање струје (обавезно их купите - нису претерано скупи, а врло су корисни кад загусти) и мало возачке солидарности. Неопходно је да вам помогне неки други возач, који ће вам "позајмити" мало његове струје из напуњеног акумулатора.
Отворите хаубе аутомобила које сте претходно угасили. Важно је да не стављате металне предмете на акумулатор како не би дошло до кратког споја. Такође треба водити пажњу на поларитет, јер ако погрешно поставите каблове можете оштетити акумулатор или алтернатор. Напомена: оба акумулатора морају имати исти напон.
Узмите црвени кабл и прикачите га за позитивну клему на акумулаторима (она на којој пише ). Затим повежите црне каблове (тамо где пише -). Ако су се ознаке " " и "-" избрисале, негативни пол (-) је готово увек повезан каблом за шасију аутомобила.
Упалите потом ауто и водите рачуна да ваш спасиоц полако додаје гас на својим колима. Каблови се скидају супротним редоследом од стављања. Оставите ауто да ради неко време да поново напуни струју. Ако је акумулатор потпуно дотрајао, не гасите возило док не стигнете до циља!