НЕВЕРОВАТНО: Ово је аутомобил који највише ГУБИ НА ВРЕДНОСТИ - нећете ни претпоставити О КОМ МОДЕЛУ је реч
Има нешто заједничко америчком и европском тржишту, а то је да италијански аутомобили најлошије држе цену.
Опште је познато да нови аутомобил одмах по изласку из салона изгуби значајан део цене. Колико изгуби након пет година?
Портал иСеецарс нуди одговор у најновијој студији којом су обухваћени аутомобили старости до пет година. Кад је у питању америчко тржиште, највећи пад вредности бележе електрична возила, просечно чак 49.1 посто у пет година. С друге стране, цену најбоље држе хибриди и камионети.
"УБИЦА" ТЕСЛЕ? Први Huawei на 4 точка има домет до 800 км (ВИДЕО)
РАЗУМ, А НЕ СРЦЕ: Куповина новог аутомобила уопште није толико једноставна као што се чини
НЕВЕРОВАТНО: Ево како је аутомобил успео да победи авион у трци кроз Немачку
Има нешто заједничко америчком и европском тржишту, а то је да италијански аутомобили најлошије држе цену. Изгледају одлично, супер се возе, али свеједно цена им није јача страна. У Европи су то примера ради Фиат и Алфа Ромео, док ће у САД-у неславни предводник бити Масерати.
Масерати је светиња на домаћем тржишту, али у Америци се јако лоше котира као половњак. Цена му пада експресном брзином, па Quattroporte након пет година изгуби чак 64.5 посто вредности, што значи да ће купац изгубити преко 90.000 УСД. У самом врху је и Масерати Ghibli, а на осмом месту је СУВ модел Масерати Леванте, prenosi Index.hr.
Између се сместио и BMW серије 7, серије 5, па и X5, а издвојићемо значајан пад цене и код Јагуара XF те Аудија А7. Преведено, куповина премиум аутомобила уједно значи и највећи губитак на вредности возила с временом. Наравно, уз неке изузетке.
Porsche чији 911 редовно побеђује у тестовима задовољства купаца, али и по питању квалитета, одлично се котира и кад је држање цене у питању. Након пет година изгубиће тек 9.3 посто иницијалне цене или тек око 18.100 УСД. Двоструко лошији, али и даље одличан је и 718 с губитком од 17.6 посто.
Даље следе искључиво непремиум марке, а у ред најбољих уврстила се Toyota с три модела у Топ 10.
Кад је европско тржиште у питању, јасно је да ће однос снага бити другачији. У врху ће Porscheu друштво правити још неке европске марке, док ће на зачељу бити и европски брендови који нису доступни на америчком тржишту. Једина енигма су кинески аутомобили, односно одговор на питање колико ће вредити након пет година.