НЕВЕРОВАТНО: За овај Сеник кажу да припада ВИСОКОЈ моди
Кажу да је страва ауто...
Renault Сцениц је први модел француског произвођача који је добио потпуно нови турбо-бензински мотор развијен у сарадњи са Мерцедесом.
Увођење нових стандарда о емисији издувних гасова изазвало је велике промене у гами мотора свих произвођача аутомобила.
Неки бензинци и дизелаши су једноставно отишли у историју, међу којима је и 1.2 ТЦе.
Уграђивао се у готово све моделе произвођача Renault и Dacia, а сада уместо њега долази потпуно нови запремине 1332 кубна центиметра.
ИСКЉУЧУЈУ ИХ ИЗ САОБРАЋАЈА: Возила са Еуро 2 мотором нису пожељна на друму
СТИГЛИ РЕЗУЛТАТИ: Ево који су најбезбеднији аутомобили у 2019. години (ВИДЕО)
НАЈТРАЖЕНИЈИ СУВ МОДЕЛИ: Волво продао више од 700.000 хиљада аутомобила
Развијен је у сарадњи са Мерцедесом, па своје место заузима у А класи, Renaultu Мегане, али и моделу Dacia Дустер.
Производи се у више нивоа снаге; најслабија верзија у моделу Мегане има округло 100 „коња“, док најјача располаже са 163 коњске снаге.
Први Renault који је добио нови мотор је Сцениц. У њега се за сада уграђују три варијанте, са 115, 140 и 160 „коња“.
Ми смо на тест преузели најјачу верзију са најбогатијим „Инитиале Парис“ пакетом опреме.
Из правца хаубе долази нов и занимљив звук бензинца. Већ први метри откривају да је изузетно еластичан и да се лако врти на ниским обртајима.
Јаче стискање папучице гаса доводи до тренутне реакције мотора. Одзив је снажан, чак изненађујуће добар за скоро тону и по тежак ауто.
Снага обећава, као и заједнички рад инжењера два велика бренда.
Седамо за волан као да улазимо у СУВ ауто. Позиција возача је висока а прегледност је међу најбољима на тржишту уопште. Како и не би била, кад Сцениц има огромно ветробранско стакло са додатним бочним прозорима.
Ноге су очекивано савијене а да бисмо дохватили ножне команде морали смо чак мало да увучемо волан.
Фантастичан дизајн и тоналитет кожних седишта и специјалних наслона за главу са утиснутим логотипом „Инитиале Парис“ говоре да се ради о најпрестижнијој варијанти Сценица.
Стандардне „двадесетице“ у комбинацији са двобојном каросеријом само потврђују припадност високој моди, па Сцениц заслужено добија „фасхион“ епитет.
С обзиром да је Сцениц опремљен „мултисенс“ избором режима вожње, бирамо „спорт“ мод.
Два клика и ауто драстично мења карактер. Породични МПВ се буквално претвара у спортску машину. Већ на малом гасу изузетно снажно повлачи тако да га обуздавамо мењањем брзина у виши степен.